در پیام مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به مناسبت هفته امور تربیتی بیان شد:

امور تربیتی صدقه جاریه‌ای است که آرمان‌های تربیتی نظام جمهوری اسلامی را شکوفا می‌کند

تهران (پانا) - در آستانه فرا رسیدن هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
امور تربیتی صدقه جاریه‌ای است که آرمان‌های تربیتی نظام جمهوری اسلامی را شکوفا می‌کند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، متن پیام محمد صیدلو بدین شرح است؛

بسمه تعالی
برترین سلام و درود به روح آسمانی بنیان­گذار انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی (ره)، پیشگاه مبارک مقام معظم رهبری و روح مطهر شهیدان رجایی و باهنر که تدبیر آنان مبنی بر تأسیس نهاد مقدس امور تربیتی در هشتمین روز از اسفند 1359جان تازه­‌ای بر کالبد نظام آموزش و پرورش دمید تا با اندیشه والای شهادت باوری، ایثار و عشق به میهن، از تلالؤ درخشان آموزه‌های این نهاد در پهنه دفاع مقدس، حسین فهمیده‌ها حدیث سرخ شهادت و مانایی را زمزمه کنند.

جلوه‌های خاطره‌انگیز حضور مربیان پرورشی در نهادینه کردن ارزش‌های دینی و ملی در دوران دفاع مقدس و تربیت دانش‌آموزانی همچون حججی‌­ها، رضایی‌­ها و شهدای مدافع حرم در سال‌های پس از دفاع مقدس، تبلوری از تأثیرگذاری مربیان امور تربیتی بر فرزندان عزیز سرزمینمان است.

صدقه جاریه­‌ای که تا امروز، بهاری­‌تر از گذشته کوشیده است، آرمان‌های تربیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی را شکوفاتر از قبل به تصویر کشد.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و با ارج نهادن به اقدامات ارزنده مربیان و معاونان پرورشی و مشاوران در تعمیق باورها و ارزش­های دینی و تربیتی به سهم خودم از مساعی همه عزیزان تشکر و قدردانی می‌کنم.

چشم‌اندازی که در این مسیر فراروی دیدگان است، افقی روشن و آینده­‌ای بالنده‌­تر از امروز خواهد بود و ما در انجام فعالیت‌های فرهنگی مورد نیاز متربیان، با تمرکز بر مفاهیم عالی سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش و ساحت­‌های شش‌گانه تعلیم و تربیت، همواره نیازمند همراهی چنین خوبانی خواهیم بود تا اهداف سازمانی خویش را عملیاتی سازیم.

با تبریک هفته تربیت اسلامی به همه تلاش‌گران عرصه امور تربیتی امید آن داریم تا با فراهم سازی شرایط ایجاد تمدن نوین اسلامی و رسیدن به حیات طیبه بتوانیم گامی مؤثر در زمینه سازی ظهور حضرت مهدی موعود (عج) برداریم.

در سایه­‌سار عنایات پروردگار مهربان ره توشه مسیرتان، سرشار از موفقیت­های همیشگی و ابدی باد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار