اهدای احکام قهرمانان پنچاک سیلات ایران، به مناسبت ولادت حضرت علی (ع)

گلستان(پانا)- اهداء احکام وتجلیل از قهرمانان پنچاک سیلات ایران، به مناسبت ولادت باسعادت امام علی(ع) صبح امروز در باشگاه ورزشی اشکان با حضور جمعی از مسئولین استان گلستان وبا رعایت پروتکلهای بهداشتی در گرگان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
اهدای احکام قهرمانان پنچاک سیلات ایران، به مناسبت ولادت حضرت علی (ع)

به گزارش روابط عمومی هیئت رزمی استان گلستان، رضا منوچهری رئیس هئیت رزمی استان گلستان، ضمن تبریک روز پدر به قهرمانان و مربیان بیان کرد: طی یک سال اخیر باشگاه ورزشی اشکان و مجموعه پنچاک سیلات نقش بسزایی در المپیاد ایران داشته اند که مهم ترین رقابت های ورزشی ما در سال ۹۸ بوده است.

وی ادامه داد: با تلاش مربیان و قهرمانان و تیم برگزار کننده هئیت رزمی استان و فدراسیون، توانستیم میزبانی خوبی را در المپیاد کشوری داشته باشیم.

منوچهری در ادامه ذکر کرد: امروزه پنچاک سیلات در ایران به عنوان برند مطرح می شود، پنچاک سیلات گلستان توانست ۶پلّه در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ ارتقا پیدا کند.

علی ملاشاهی، رئیس کمیته استعدادیابی و ورزش های همگانی استان گلستان، ضمن عرض سلام و تبریک ولادت امام علی(ع) بیان کرد: بسیار خرسندیم که امروز در خدمت مسئولان و قهرمانان پنچاک سیلات ایران هستیم. همچنین تشکر ویژه از مسئولان عزیز هئیت رزمی استان داریم که بعضی از هزینه ها را تقبل کردند. به طوری که سال گذشته در المپیاد استعدادهای برتر کشور بسیار قابل توجه بود، که توانستیم میزبانی مسابقات بسیار مهم ایران را هم در بخش زنان و هم در بخش مردان داشته باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مسابقات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم که هم زنان و هم مردان ما قهرمان ایران شدند و بزرگترین افتخار ورزش کشور را رقم زدند.

ملاشاهی در انتها گفت: تشکر ویژه می کنیم از هئیت ورزشهای رزمی استان گلستان، بابت تمام تلاش و زحماتی که متحمل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار