با شیوع ویروس کرونای انگلیسی در اهر؛

حضور دانش‌آموزان در مدارس شهری تا زمان تصمیم‌گیری ستاد شهرستانی مقابله با کرونا ممنوع شد

تبریز(پانا) -شیوع ویروس کرونای انگلیسی در اهر و ابتلای 6 نفر، مدارس شهری این شهرستان را به تعطیلی کشاند.

کد مطلب: ۱۱۶۶۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور دانش‌آموزان در مدارس شهری تا زمان تصمیم‌گیری ستاد شهرستانی مقابله با کرونا ممنوع شد

اداره آموزش و پرورش شهرستان اهر در اطلاعیه‌ای که قبلا صادر کرده بود؛ فعالیت مدارس روستایی زیر ده نفر دانش آموز، مدارس شهری پایه اول و دوم ابتدایی و هنرستان های فنی و حرفه ای، با گروه های زیر ۱۰ نفر و دانش آموزان لازم التوجه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی را طبق روال قبلی بلامانع اعلام کرده بود.

این اداره در اطلاعیه ای جدید اعلام کرده است: فعالیت مدارس شهری در تمامی مقاطع تحصیلی تا تصمیم جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان اهر غیرحضوری است و فقط عوامل اجرایی مدارس شهری اهر برای انجام امور جاری و پیگیری آموزش دانش‌آموزان در مدرسه حضور خواهند داشت.

در ادامه این اطلاعیه آمده فعالیت مدارس روستایی طبق روال هفته‌های گذشته، بر اساس بخشنامه اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی مبنی بر برگزاری کلاس‌های زیر ۱۰نفر با رعایت همه شیوه نامه های بهداشتی برقرار خواهد بود.

این اطلاعیه با توجه به اینکه بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونای انگلیسی در آذربایجان‌شرقی در شهرستان اهر به تعداد ۶نفر شناسایی شده است و با ادامه شناسایی موارد مشکوک، احتمال افزایش آمار مبتلایان به این نوع ویروس جهش یافته دور از انتظار نیست، صادر شده است.

تا امروز ۹نفر مبتلا به کرونای جهش یافته در آذربایجان شرقی( اهر، بستان آباد و مرند) شناسایی شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار