به مناسبت میلاد امام علی (ع) و در راستای طرح آجر به آجر؛

کلنگ 4 مدرسه خیرساز در اهر با حضور خیران و مسئولان استانی و شهرستانی به زمین زده شد

اهر(پانا) - به مناسبت میلاد امام علی (ع) و در راستای طرح آجر به آجر، همزمان کلنگ 4 مدرسه خیرساز در اهر با حضور خیران و مسئولان استانی و شهرستانی به زمین زده شد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ  4 مدرسه خیرساز در اهر با حضور خیران و مسئولان استانی و شهرستانی به زمین زده شد

در این مراسم فرماندار اهر با بیان اینکه در برابر این تفکر مقدس و کارهای خیر مدرسه سازی و مدرسه یاری سر خشوع و احترام فرود می آوریم و به این کار ارزشمند ارج می نهیم خاطر نشان کرد: ادارات دخیل در این امر باید پشتیبانی کامل و بدون قید و شرط و همه جانبه از پروژه های خیرساز داشته باشند و بخشداران و دهیاری ها به جد پیگیر تسهیل امورات مربوطه باشند.

پورفتحی، مدیر آموزش و پرورش اهر نیز ضمن قدردانی از حضور میدانی خیران و بازدید از محرومیت روستاهای منطقه افزود: با تمام توان در جهت جذب و تکریم خیران بزرگوار شبانه روز فعالیت خواهیم کرد تا چهره منطقه را در حوزه آموزش و پرورش از محرومیت بزداییم.

شایان ذکر است در این مراسم کلنگ مدرسه دو کلاسه همیاری (۱) روستای پسته بیگ و دو کلاسه همیاری(۲) روستای ساری سولی توسط موسسه خیریه بانوان استان، در قالب طرح پویش مردمی آجر به آجر به زمین زده شد. همچنین دبستان یک کلاسه روستای قره قشلاق توسط خواهران صالحی و دبستان یک کلاسه روستای وردین توسط خانواده مردانیان به نیت فرهنگی مرحوم اکرم مردانیان به زمین زده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار