بیانیه گروه دوستی پارلمانی ایران و آذربایجان در حمایت از تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان

تهران (پانا) - گروه دوستی پارلمانی ایران و آذربایجان طی بیانیه ای بر حمایت از تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان تاکید کرده و با بازماندگان فاجعه خوجالی ابراز همدردی کردند.

کد مطلب: ۱۱۶۶۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه گروه دوستی پارلمانی ایران و آذربایجان در حمایت از تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بدینوسیله مراتب تشکر و قدردانی گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان را از رئیس و اعضای هیأت اعزامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به جمهوری آذربایجان اعلام کرده و حمایت گروه دوستی پارلمانی را از هماهنگی‌های به عمل آمده در حوزه دیپلماسی پارلمانی و مواضع هیأت ابراز می‌داریم.

لازم می‌دانیم یک بار دیگر با تأکید بر آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری که در رأس آن‌ها، عدالت و احترام به کرامت انسان‌ها قرار دارد، اعلام نمائیم این گروه همواره به عناصر و مولفه‌های مهم از جمله «تمامیت ارضی کشورها» و همسایگان به ویژه تمامیت ارضی کشور دوست و برادر یعنی جمهوری آذربایجان تاکید نموده و از آن حمایت می‌کند. همچنین مخالفت خود را با «اشغال» و حمله نظامی به شهرها و مناطق مسکونی در هر جای عالم اعلام نموده و از جمله با بازماندگان قربانیان واقعه دردناک خوجالی در دوره اشغال قره‌باغ اعلام همدردی می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار