میوه ممنوعه در حریم فروغی؛ مرغ صدا و سیما یک پا دارد

علی کریمی ممنوع‌التصویر است

تهران (پانا) - پس از اینکه علی کریمی با انتشار نامه‌ای برنامه انتخاباتی شبکه سه برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال را نمایش خطاب کرد، او تبدیل به فرد مغضوب سازمان صدا و سیما شده است.

کد مطلب: ۱۱۶۶۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
میوه ممنوعه در حریم فروغی؛ مرغ صدا و سیما یک پا دارد

در روزهای منتهی به انتخابات فدراسیون فوتبال، رفتاری عجیب از سمت سازمان صدا و سیما باعث شده است تا شائبه تلاش‌های این سازمان برای نرسیدن علی کریمی به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال افزایش پیدا کند.

ماجرای علی کریمی و صدا سیما علاوه بر رفاقت او و عادل فردوسی‌پور، به درخواست شبکه 3 برای برگزاری چیزی شبیه به مناظره اما در واقع میزگرد برنامه فوتبال برتر بین نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال برمی‌گردد که با پاسخ منفی اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس روبرو شد و علی کریمی با انتشار نامه‌ای این برنامه را نمایش خطاب کرد و با احترام کامل گفت که در این نمایش حضور نخواهد داشت.

پس از درخواست منفی علی کریمی به شبکه سه، او به پیشنهاد حضور در یک برنامه اینترنتی پاسخ مثبت داد تا پیش‌بینی شود پس از برنامه ال‌کلاسیکو عادل فردوسی‌پور، شبکه نمایش خانگی در آستانه ثبت رکوردی جدید در بیننده یک برنامه قرار بگیرد. اما مشکل از آنجا شروع شد که ظاهرا در سازمان صدا و سیما، هر نوع پاسخ منفی به درخواست‌های شبکه تحت مدیریت علی فروغی، مساوی با روبرو شدن با کل صدا و سیما خواهد بود، گویا حریم فروغی حریمی است که باید تمام درخواست‌هایش برآورده شود و دست رد زدن به سینه آن، استفاده از میوه ممنوعه استو تبعات سنگینی دارد که البته این تبعات منجر به محبوب‌تر شدن آن فرد خواهد شد.

براساس قانونی عجیب که به انحصار صدا و سیما بر عرصه تصویر منجر شده است، تمام برنامه‌های شبکه خانگی باید از این سازمان مجوز پخش بگیرند؛ قانونی که عملا باعث خواهد شد تا هر چه صدا و سیما نمی‌پسندد پخش نشود و هر فردی در مجموعه ممنوعه‌های این سازمان قرار بگیرد، اجازه پیدا نکند تصویرش حتی از شبکه خانگی پخش شود.

پس از اینکه تیزر برنامه گفت‌وگو محور علی کریمی در شبکه‌های مجازی پخش شد که با حضور مهدی مهدوی‌کیا همراه بود، استقبال از این برنامه به شکل عجیبی در اینستاگرام لمس شد اما در آستانه پخش این برنامه، اعلام شد که صدا و سیما مجوز پخش این برنامه را نداده است و دقایقی پیش هم «تی‌وی تاک» که این برنامه را ضبط کرده بود، رسما در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد تلاش‌ها برای کسب مجوز پخش این برنامه راه به جایی نبرده است. به عبارت دیگر علی کریمی به علت پیشنهاد منفی دادن برای حضور در شبکه سه، ممنوع‌التصویر جدید صدا و سیماست که نامش در کنار عادل فردوسی‌پور قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار