فرماندار اسلامشهر:

خدمت صادقانه و خالصانه به مردم توسط مسئولان با تبلور روحیه بسیجی باید درعمل اثبات شود

اسلامشهر (پانا) - آئین تکریم و معارفه فرماندهان بسیج ادارت و اصناف اسلامشهربا حضور فرماندار شهرستان در سالن همایش فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
خدمت صادقانه و خالصانه به مردم توسط مسئولان با تبلور روحیه بسیجی  باید درعمل اثبات شود

در این برنامه، مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهردر سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت فرخنده حضرت امیرالمومنین علی (ع) اظهار کرد: در هر مقطعی در تحولات مختلف و مهم کشور که روحیه بسیجی حاکم بوده موفقیت نیز حاصل شده است.

او با بیان اینکه شجره طیبه بسیج به عنوان یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بزرگترین سازمان مردم نهاد دنیا محسوب می‌شود، افزود: موفقیت در هشت سال دفاع مقدس، بازسازی خرابی‌های کشور در دوره سازندگی، ایستادگی در مقابل تحریم‌ها و جنگ اقتصادی و پایان دادن به حیات گروه تکفیری، صهیونیستی داعش که با فرماندهی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به دست آمد، تنها با تفکر و روحیه بسیجی تحقق یافته است.

فرماندار اسلامشهر بیان کرد: خدمت صادقانه و خالصانه به مردم توسط مسئولان نیز تبلور روحیه بسیجی در خادمان مردم در ادارات و دستگاه‌های مختلف محسوب می‌شود که باید در عمل اثبات شود.

مرسلپور خاطرنشان کرد: مردم نیز با لبیک گفتن به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مشارکت گسترده و چشمگیر در اجرای طرح مواسات و رزمایش کمک مومنانه بسیجی بودن خود را نشان دادند.

در این جلسه ضمن تکریم از خدمات و تلاش‌های سرهنگ خداکرمی، سرهنگ ملک محمدی به عنوان فرمانده جدید بسیج ادارات و سرهنگ دلیریان به عنوان فرمانده جدید بسیج اصناف شهرستان معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار