مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان های استان تهران:

سازمان دانش آموزی باید توسط اعضای اصلی آن یعنی دانش‌آموزان اداره شود

تهران(پانا)- مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان های استان تهران اعضای پیشتاز را رکن و پایه و اساس سازمان دانش آموزی دانست و اظهار کرد: این سازمان وقتی دانش آموزی است که دانش آموزان تصمیم‌گیر، برنامه‌ریزی و اجرا کننده برنامه‌ها و فعالیت‌های آن باشند.

کد مطلب: ۱۱۶۶۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی باید توسط اعضای اصلی آن یعنی دانش‌آموزان اداره شود

ابوالحسن قلی‌زاده در جلسه مجمع عمومی اعضای دختر که به صورت پخش زنده در شبکه شاد انجام شد بر حضور با نشاط و فعال اعضای مجمع در پیشبرد اهداف و برنامه‌های سازمان تاکید کرد و از اعضای مجمع دختران خواست که مهارتها و توانمندی‌های خودشان را در گروه معرفی کنند و آثار تربیتی و مهارتی خود را برای انتشار در گروه های سازمان به اشتراک بگذارند.

قلی‌زاده گفت: اعضای سازمان دانش آموزی نسبت به بقیه دانش‌آموزان مسئول هستند و اگر متوجه شوند که همسالان و همکلاسی‌هایشان را آسیبی تهدید می‌کند باید به آنها کمک کنند و آنها را به فعالیت‌های گروهی و تشکلی دعوت کنند تا با حضور و مشارکت در فعالیت‌های جمعی و گروهی از این آسیب‌ها به دور شوند.

او ادامه داد: از آنجایی که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر حضور و مشارکت جوانان در مسئولیت های نظام مقدس اسلامی تاکید دارند؛ دانش آموزان و اعضای پیشتاز می‌بایست در گروه‌ها و تیم‌های مدرسه و مجموعه‌ای منطقه‌ای و استانی قبول مسئولیت کنند تا بدین ترتیب برای پذیرش مسئولیت‌های بزرگتر در جامعه آماده شوند.

مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان‌های تهران از اعضای مجمع خواست که با توجه به خلاقیت‌های نوجوانی و جوانی برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی ایده‌پردازی کنند و نظرات و پیشنهادات و انتقادات خودشان را در گروه مجازی مجمع اعضای دختر به اشتراک بگذارند.

در ادامه جلسه غلامی کارشناس مسئول فعالیت‌های دانش آموزی، احمدیان رئیس مجمع عمومی اعضای دختر و ابتدایی نائب رئیس مجمع به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

شایان ذکر است این جلسه با حضور ۴۰ نفر از اعضای منتخب پیشتاز منطقه شهرستان‌های تهران و رضوان‌پور مدیر مجامع سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران برگزارشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار