بانوی زنجانی رتبه برتر جشنواره ورزش کارگری شد

زنجان (پانا) - مدیرامور اجتماعی اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد در چهارمین جشنواره ورزشی بانوان کارگر، بانوی زنجانی در رشته شطرنج رتبه برتر را کسب کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
بانوی زنجانی رتبه برتر جشنواره ورزش کارگری شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان زنجان، سجاد اجاقلو در تکمیل این خبر افزود: چهارمین دوره المپیاد بانوان خانه کارگر که از بهمن ماه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی در چهار رشته شطرنج، پتانک ، دارت و طناب زنی آغاز شد با معرفی نفرات برتر در رشته های مختلف به پایان رسید.
اجاقلو گفت: آیین افتتاحیه چهارمین جشنواره ورزشی بانوان کارگر روز 15 بهمن ماه با روشن شدن مشعل در ورزشگاه کارگران شهید معتمدی و با رعایت تمامی نکات بهداشتی برگزار شد و به صورت نمادین از تمامی استانها نفراتی درمراسم رژه حضور یافتند و سپس رسما مسابقات در 4 رشته ورزشی از طریق فضای مجازی برگزار شد.
مدیرامور اجتماعی اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان زنجان همچنین گفت: 305 نفر تعداد کل شرکت‌کنندگان بانوان کارگر از 31 استان کشور بود. در رشته شطرنج 89 نفر به رقابت پرداختند که معصومه احمدی از استان زنجان در این رقابت مقام دوم را از آن خود کرد.
در پایان به نفرات برتر جوایز نقدی پرداخت شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار