فرمانده مدیریت بیماری کرونا در تهران:

سخنان اخیر وزیر بهداشت درباره کارکنان بهشت زهرا، بی احترامی به آنها نبود

تهران (پانا) - فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران ضمن ارائه توضیحاتی درباره سخنان اخیر وزیر بهداشت درباره کارکنان بهشت زهرا گفت مشی اجرایی دکتر نمکی از روزهای آغازین شیوع ویروس کرونا این است که به سلامت تمامی گروه هایی که در عرصه سلامت به کمک مدافعان سلامت آمده‌اند از جمله کسانی که در بخش های مختلف خدمات شهری، خدمات اجتماعی و در بخش مهم مجموعه آرامستان ها کار می کنند، تاکید دارند.

کد مطلب: ۱۱۶۶۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
سخنان اخیر وزیر بهداشت درباره کارکنان بهشت زهرا، بی احترامی به آنها نبود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، علیرضا زالی امروز با تاکید بر اینکه سخنان اخیر وزیر بهداشت درباره کارکنان بهشت زهرا(س) بی احترامی به این عزیزان نبود، اظهار کرد: با توجه به اینکه وی از سوابق فراوانی در عرصه آموزشی و بهداشتی برخوردار است و در سازمان برنامه و بودجه نیز نقش چشمگیری در زمینه توزیع بودجه اجتماعی داشته است، از روزهای آغازین شیوع ویروس کرونا تاکنون به تمامی گروه‌های اجتماعی که در عرصه مقابله با این ویروس حضور داشتند با یک نگاه احترام آمیز می‌نگرند.

وی ادامه داد: دکتر نمکی از روزهای آغازین شروع ویروس کرونا در تهران چندین بار به بنده درباره سلامت کارکنان بهشت زهرا به ویژه کسانی که در بخش تطهیر این سازمان مشغول به کار هستند، تاکید کرده اند. از همین رو من نیز به نیابت وی و تیم سلامت توفیق حضور در جمع این عزیزان را داشتم تا مراتب تشکر و قدردانی تیم سلامت و نظام پزشکی کشور را به آنان برسانم.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به مدیریت خوب مجموعه آرامستان های تهران از جمله بهشت زهرا و رعایت شیوه نامه های بهداشتی و دقت نظر آنان یادآور شد: در بحران کرونا حضور گروه های جهادی در کنار این عزیزان یک کار ارزنده مردمی به جای گذاشت.

زالی با اشاره به اینکه دکتر نمکی بالاترین اشراف را به مسائل بهداشتی در کشور دارد و از این رو نگرانی وی نگرانی زائد الوصفی است، اظهار کرد: علت نگرانی وی بروز طغیان ویروس کرونا است که خدای نکرده جان بسیاری از شهروندان تهرانی را می گیرد. بنابراین این فرمایش نشان‌دهنده نگرانی عمیق وی و طبیعتاً منشا صحبت‌های دکتر نمکی هیجانات طبیعی است و این نگرانی ها در سخنان وی موج می زند.

وی افزود: مشی اجرایی دکتر نمکی از روزهای آغازین شیوع ویروس کرونا این است که به سلامت تمامی گروه هایی که در عرصه سلامت به کمک مدافعان سلامت آمده‌اند از جمله کسانی که در بخش های مختلف خدمات شهری، خدمات اجتماعی و در بخش مهم مجموعه آرامستان ها کار می کنند، تاکید دارند.

زالی با بیان اینکه وزیر بهداشت چندین مرتبه در خصوص تامین سلامت عزیزانی که در بخش مهم مجموعه آرامستان ها کار می کنند به وی تاکید کرده است، گفت: از همین رو من نیز به نیابت از دکتر نمکی و تیم سلامت توفیق حضور در مجموعه همکاران پرتلاش بهشت زهرا را داشته ام.

وی تاکید کرد: به نظر می‌رسد این روزها باید با وحدت کلام تلاش ها به سمت همگرایی باشد تا بتوانیم تلاش کنیم در شهری همانند شهر تهران که کارهای اجتماعی سخت‌تر از مابقی استان ها صورت می گیرد، دست به دست هم دهیم.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در ادامه اظهار کرد: این همگرایی منجر به کاهش نگرانی درباره شیوع این ویروس در کشور می شود و باید بیش از هر زمان دیگری به برنامه های بهداشتی، اجرای شیوه نامه های بهداشتی و تعهد مسئولان اجرایی بخش های مختلف شهر توجه شود.

وی افزود: مردم از این ویروس و محدودیت های ناشی از آن خسته شده اند و فرسایشی شدن این بیماری توان اجتماعی و تاب آوری مردم را تقلیل داده است اما مجبور هستیم این شرایط سخت را تحمل کنیم.

زالی در پایان با تاکید بر اینکه کوچکترین اشتباه در فرایند این بیماری می‌تواند منجر به افزایش مرگ و میر و خدای نکرده بروز مشکلاتی برای مردم شود، تصریح کرد: آن چیزی که دکتر نمکی نگران آن هستند و مرتب در قالب مصاحبه های تلویزیونی و مطبوعاتی به آن اشاره می کنند این است که تلاش کنیم افراد بیشتری را از جمله شهروندان همچنین مدافعان سلامت را در جریان بیماری و ابتلا به ویروس کرونا از دست ندهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار