آیین هم اندیشی منتخبین انجمن های کانون ریحانه شهرستان بجنورد

بجنورد (پانا)- همزمان با میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و هشتم اسفند ماه ،سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی و تربیت اسلامی با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد آیین هم اندیشی منتخبین انجمن های کانون ریحانه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
آیین  هم اندیشی  منتخبین انجمن های کانون ریحانه شهرستان بجنورد

به گزارش پانا، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت علی (ع) و سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی و تربیت اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره دو شهید عزیز، شهیدان رجایی و باهنر،گفت : مربیان پرورشی در آموزش وپرورش دو وظیفه مهم بر عهده دارند اول کشف استعدادهای دانش آموزان و دوم جذب و آموزش استعدادهای دانش اموزان جهت شکوفا کردن استعدادهای آنان.

مهدی حسن زاده افزود : انسان هایی وجود دارند که به استعداد های ذاتی خود پی برده و سعی در شکوفا کردن این استعدادها میکنند و گام هایی در این راستا برمی دارند ،در این خصوص کانون ها مکانی هستند که نیروهایی را به کار می گیرند که هم از علم و دانش کافی برخوردار هستند و هم ایمان و باور قلبی دارند که به درستی و روش صحیح دانش آموزان را پرورش دهند و آموزش ها را در قالب هنر بیان کنند ، در واقع کانون ها سه شاخص اصلی در پیشرفت فعالیت های دانش آموزان شامل ،علم ،ایمان و آموزش در قالب هنر را دارند.

وی ادامه داد: تعداد 22 انجمن در کانون ها تعریف شده است که دانش آموزان بنا به سلیقه و علاقه هایشان در این انجمن ها شرکت میکنند ودر جهت کشف استعدادهای خود، آموزش های لازم را فرا می گیرند

حسن زاده افزود :امیدواریم دانش آموزان در کنار تحصیلات خود در فعالیت های تربیتی و هنری هم گام برداشته و استعدادهای خود را پرورش دهند.

ثریا صیاد ،مدیر کانون فرهنگی -تربیتی ریحانه در ادامه افزود : در حال حاضر تعداد 13 انجمن در کانون فرهنگی -تربیتی ریحانه در قالب کلاس های هنری،ورزشی و علمی بصورت مجازی در شبکه شاد برگزار شده است .

وی ، هدف از برگزاری مراسم هم اندیشی منتخبین انجمن های کانون ریحانه ،آشنایی دانش آموزان با فعالیت ها و آموزش های انجمن های مختلف و آموزه های آنان دانست .

یادآوری می شود در این مراسم معرفی انجمن ها از طرف دانش آموزان عضو هر انجمن (یاور مربیان) صورت گرفت .

در پایان از منتخبین انجمن ها با اهداء لوح تقدیر و جوایز تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار پانا :منیژه عباسپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار