انتشار ماهنامه تصویری علمی، اجتماعی و فرهنگی عفاف در منطقه ۵ شهر تهران

تهران (پانا ) _ گروهی از دانش آموزان منطقه 5 شهر تهران، با همکاری یکدیگر و به منظور ارتقای دانش و توانمندی های کشورمان مجله تصویری به نام عفاف منتشر کردند که سعی دارد سطح اطلاعات عمومی و تخصصی دانش آموزان و مخاطبین خود را بالا ببرد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
انتشار ماهنامه تصویری علمی، اجتماعی و فرهنگی عفاف در منطقه ۵ شهر تهران

به گزارش خبرنگار پانا، در اقدامی شایسته جمعی از دانش آموزان مدرسه عفاف، از منطقه ۵ شهر تهران در همکاری با سازمان دانش آموزی، قصد دارند تا با انتشار ماهنامه تصویری علمی، اجتماعی و فرهنگی عفاف به دانش آموزان دوره های تحصیلی اول و دوم متوسطه و سایر علاقه‌مندان، گامی در ارتقای توانمندی های علمی، اجتماعی و فرهنگی دوستان خود بردارند.

اولین شماره این ماهنامه با چشم اندازی برای انتشار در سطح منطقه، استان و کشور، به سردبیری نگین فخرواعظی، بهمن ماه ۹۹ منتشر شد و هدف از انتشار آن ایفای نقش، در تکمیل دانسته های دانش آموزان در زمینه های رباتیک، برنامه نویسی، موسیقی، فن آوری نانو، نجوم و... می باشد.

آموزش های غیر حضوری در شرایط کرونایی، فرصت مناسبی برای این ماهنامه ایجاد کرده تا نقش موثرتری در تکمیل فرآیند یادگیری دانش آموزان داشته باشد.

هیئت تحریریه امیدوار است تا با تامین سلایق مخاطبان و جذب حداکثری آنها به اهداف خود در منطقه، استان، کشور و حتی مدارس ایرانی خارج از کشور دست یابد.

*دانش آموز خبرنگار پانا، بهار طبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار