عدل لاله: دانش آموزان قرآنی هر معرفتی که از مفاهیم قرآنی کسب می کنند در زندگی شان اثر وضعی مثبتی خواهد گذاشت

تهران ( پانا) - معاونت پرورشی و تربیت بدنی در آیین تجلیل از رتبه های برتر مسابقات قرآن، عترت و نماز، با اشاره به اهمیت و جایگاه والای قرآن و عترت، به عنوان دو امر گرانبهای به جامانده از رسول خدا (ص) بر لزوم تقویت بنیان ‌های علمی دانش ‌آموزان و فرهنگیان در زمینه ‌های دینی و قرآنی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
عدل لاله: دانش آموزان قرآنی هر معرفتی که از مفاهیم قرآنی کسب می کنند در زندگی شان اثر وضعی مثبتی خواهد گذاشت

آیین تجلیل از رتبه‌ های برتر استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش ‌آموزان و فرهنگیان مصادف با ایام میلاد امیرالمومنین علی (علیه‌السلام) با حضور محمد عدل لاله؛ معاونت پرورشی و تربیت بدنی، محمد مهدی طه حسینی؛ کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز منطقه ١۴ برگزار شد.

معاون پرورشی وتربیت بدنی منطقه 14 با اشاره بر اهمیت و جایگاه والای قرآن و عترت، به عنوان دو چیز گرانبهای به جامانده از رسول خدا (صلی الله علیه و آله) بر لزوم تقویت بنیان ‌های علمی دانش ‌آموزان و فرهنگیان در زمینه ‌های دینی و قرآنی تاکید کرد.

عدل لاله با تأکید بر برگزاری مسابقات به عنوان یک فرایند تربیتی افزود: دانش ‌آموزانی که در سطوح بالا کسب رتبه می کنند باید کاری فراگیر را در بالا بردن معرفت الهی دیگران انجام دهند و به یک رتبه دنیوی بسنده نکنند.

وی در ادامه گفت: تفاوت دانش آموزان قرآنی با دیگران این است که هر معرفتی که از مفاهیم قرآنی کسب می کنند در زندگی شان اثر وضعی مثبتی خواهد گذاشت و می توانند در تمام عمر از این گنجینه بهره مند شوند.

در ادامه این مراسم، کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز منطقه 14 از برگزاری مسابقات دانش آموزی سال جاری در بستر یک نرم افزار اندرویدی مسابقات در بازه زمانی ۱۵ بهمن الی ۱۵ اسفندماه خبر داد.

محمد مهدی طه حسینی با بیان اینکه این مسابقات در مناطق 9 ، 12 ، 14 و 18 شهر تهران به صورت هماهنگ در قالب این نرم افزار در حال اجراست، افزود: علیرغم مجازی بودن این دوره از مسابقات، به حول و قوه الهی و به مدد بهره مندی از ظرفیت های خوب این نرم افزار قرآنی، استقبال بی سابقه ای صورت گرفته است و تا کنون بیش از 5500 دانش آموز در این نرم افزار ثبت نام نموده اند که به ترتیب جدول زمانی در حال شرکت در رشته های مختلف مسابقات هستند.

قابل ذکر است 34 نفر از دانش آموزان و 7 نفر از فرهنگیان منطقه 14 در مسابقات استانی سال تحصیلی گذشته حائز رتبه شدند که در پایان مراسم از این عزیزان تقدیر به عمل آمد.

*خبرنگار دانش آموز پانا، زهرا نوبخت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار