رزاقی: هرچه نگرش، عزم و اراده قوی باشد، مشکلات و موانع راحت تر حل می‌شود

تهران (پانا) - مدیر کل امور شاهد و ایثارگران در چهارمین جلسه روسای ادارات شاهد استان‌ها که به میزبانی اداره شاهد و ایثارگران استان آذربایجان غربی برگزار شد گفت که هرچه نگرش، عزم و اراده ما قوی باشد، مشکلات و موانع راحت تر حل می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۶۶۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
رزاقی: هرچه نگرش، عزم و اراده قوی باشد، مشکلات و موانع راحت تر حل می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور شاهد و ایثارگران، ویدئو کنفرانس اداره کل امور شاهد و ایثارگران با روسای ادارات شاهد استان های سراسر کشور، روز چهار شنبه 6 اسفند ماه 99 به منظور بررسی موانع پیش روی استاندارد سازی و اجرای شناسنامه فعالیت های مدارس شاهد با حضور رزاقی مدیر کل امور شاهد و ایثارگران، معاونان وکارشناسان اداره کل شاهد برگزار شد.

محمدرضا رزاقی در این برنامه ضمن تبریک ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر ضمن اشاره به سخنان و مطالب روسای ادارات شاهد استان ها گفت: دغدغه جدی من که نمی توانم از آن عبور کنم، این است که مدارس شاهد در شرایطی قرار گرفته اند که ما باید خودمان تلاش کنیم و راه شروع شده را با جدیت ادامه دهیم. دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: ما خودمان را متولی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می دانیم و این مفهوم حتی از مدارس شاهد مهمتر است و در این مسیر هر چه اراده و عزم ما قوی تر باشد مشکلات و موانع راحت تر حل می شود.

عضو شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش در ادامه تبیین شناسنامه فعالیت های آموزشی پرورشی و اجرائی مدارس شاهد گفت: اگر می خواهید مدیران مدارس شاهد شناسنامه را انجام دهند باید سه نکته را به صورت واقعی فهمیده باشند: تهیه و تدوین چشم انداز برای مدرسه، داشتن استراتژی و راهبرد و تعریف فعالیت های متناسب با آن ها. و به همین جهت است که میگوییم شناسنامه مدارس شاهد تنها پر کردن فرم نیست، بلکه یک گفتمان است مبتنی براندیشه و نگرش، بین روسای ادارات شاهد و مدیران مدارس شاهد.

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران با بیان اینکه در برگزاری جلسات و نشست های کشوری ما در پی تعریف و تمجیدهای متعارف نیستیم از روسای شاهد استان ها خواست در چنین جلساتی گزارش های کاربردی و عینی ارائه دهند و به عبارتی فعالیت های مبتنی بر شناسنامه را مورد نقد قرار دهند.

رزاقی در پایان سخنان خود ضمن اشاره به ظرفیت های بوجود آمده در شبکه ملی شاد به روسای ادارات شاهد توصیه کرد برنامه های اداره کل شاهد را که از طریق شبکه شاهد پخش می شود دنبال کرده و با اطلاع رسانی مناسب، زمینه بهره برداری مدیران مدارس شاهد را نیزفراهم کنند.

در ابتدای این برنامه امینیان معاون اداره کل شاهد و ایثارگران و تعدادی از روسای ادارات شاهد استانها به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار