مسعود روشن پژوه مجری «نوروز در راه است» شد

تهران (پانا) - برنامه شاد، مفرح و پرمخاطب «نوروز در راه است» با محوریت تجلیل از شهروندان خدوم تهرانی، برای دومین سال متوالی از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۶۶۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
مسعود روشن پژوه مجری «نوروز در راه است» شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما، «مرتضی عمادی» مدیر گروه تهران و شهروندی شبکه پنج سیما گفت: سال گذشته برنامه نوروز در راه است با محوریت تجلیل از خدمات شهروندان خدوم در حوزه‌هایی مانند خدمات شهری، آتش‌نشانی، پرستاران، معلمان، پلیس راهور و... تهیه و روی آنتن رفت و در همان سال اول گروه برنامه ساز شاهد استقبال کم ‌نظیر شهروندان تهرانی از این برنامه بود. اما امسال اتاق فکر گروه تهران شهروندی با برنامه ریزی و تدارک گسترده تر، فصل دوم نوروز در راه است را به تهیه کنندگی فرشید محمودی تولید و بزودی روی آنتن می برد.

عمادی تاکید کرد: هدف این برنامه تجلیل از خدمات کسانی است که بدون چشم داشت و انتظار، به مردم و شهروندان خدمت می‌کنند.

مدیر گروه تهران شهروندی در خصوص چگونگی حضور و مشارکت شهروندان برای انتخاب برتر گفت: برای مشارکت مردم و شهروندان به منظور انتخاب شهروندان خدوم، دو روش ثبت رای پیش بینی شده است که مردم می توانند هم از طریق پیامک به شهروند نمونه رای بدهند و هم از طریق اپلیکیشن شبکه پنج سیما در این رویداد مهم و تاثیر گذار اجتماعی مشارکت نمایند.

وی تاکید کرد: تجربه استقبال کم نظیر مردم در انتخاب شهروند نمونه را، از سال گذشته به همراه داریم و این امید هست امسال نیز با پیش بینی راه های ارتباطی متنوع، مشارکت حداکثری شهروندان تهرانی شاهد باشیم.

عمادی افزود: در این برنامه هر روز مستندهای کوتاهی از فعالیت شهروندان در حوزه‌های مختلف پخش می‌شود و بینندگان می‌توانند کد شهروند مورد نظرشان را به سامانه پیام گیر یا اپلیکیشن شبکه پنج ارسال کنند تا از این طریق در انتخاب 10 شهروند خدوم پایتخت سهیم باشند. همچنین به کسانی که در این رویداد مهم اجتماعی مشارکت می کنند، به قید قرعه جوایز نقدی پرداخت خواهد شد.

عمادی در پایان افزود: این برنامه مانند سری قبل، هر شب علاوه بر تجلیل از شهروندان خدوم، میزبان چهره‌های مطرح فرهنگ و هنر، ورزش و ... است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار