رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت البرز:

توزیع اقلام اساسی به دقت انجام می شود

کرج (پانا)- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز تاکید کرد برنج، روغن و شکر دولتی مورد نیاز مردم استان البرز به نرخ مصوب در بازار توزیع شده است و برای تأمین نیاز مردم، مشکلی وجود ندارد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
توزیع اقلام اساسی به دقت انجام می شود

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز، «رامین ربیعی» رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت البرز ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به فرارسیدن روزهای پایان سال، نظارت بر بازار استان تشدید شده است.

وی با بیان اینکه مطابق هر سال، برنامه‌ریزی‌ لازم برای عرضه کالای اساسی مردم در شب عید انجام شده است، ادامه داد: به دقت بر روی بازار نظارت شده و از مردم نیز می خواهیم هر گونه تخلفی را به بازرسی سازمان صمت از طریق سامانه 124 گزارش کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه طبق مصوبه تنظیم بازار، نرخ هر کیلوگرم برنج هندی 17 هزار و 500 تومان است، اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل‌های اجرایی ستاد در حال حاضر حدود 400 تن برنج هندی در سطح استان توزیع شده است و برنامه داریم برای روزهای آینده هزار تن برنج دیگر نیز در البرز توزیع شود.

ربیعی در ادامه تصریح کرد: در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم برنج تایلندی با قیمت ارزان‌تر هر کیلو گرم 12 هزار و 500 تومان برای مردم استان البرز تخصیص یابد که در این راستا موافقت‌های اولیه صورت گرفته و هفته آینده توزیع آن آغاز می شود.

وی در خصوص توزیع شکر دولتی به نرخ هر کیلوگرم 8 هزار و 700 تومان، بیان کرد: دو هزار تن شکر دولتی در بازار استان البرز توزیع شده است که این کالا در بسته بندی‌های یک کیلوگرمی به دست مردم خواهد رسید و عرضه فله ای آن ممنوع است.

رئیس سازمان صمت البرز در خصوص عرضه روغن دولتی در استان البرز، اضافه کرد: توزیع روغن در البرز انجام شده و ادامه خواهد داشت که بخش نخست آن روغن مورد نیاز خانوار است که دی ماه گذشته هزار تن روغن جذب شد که با پیگیری‌های مستمر و با توجه به وجود کارخانه تولید روغن در استان البرز به عنوان کارخانه معین تولید روغن مایع، در بهمن ماه بالغ بر 2 هزار و 200 تن روغن توزیع شد و مقرر شد برای ماه اسفند این آمار به عدد 4 هزار تن برسد.

وی در پایان عنوان کرد: بخش دوم، روغن مورد نیاز اصناف تولیدی است که میزان آن740 تن بوده که با این تفاسیر این بخش نیز روغن مورد نیاز خود را برای تولید شب عید با قیمت تنظیم بازار دریافت کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار