شکوهی تاکید کرد

احراز نظام رتبه بندی با تمام جزئیات، ملاک‌ها و شاخص‌ها

تهران (پانا) - مدیرکل سابق آموزش و پرورش ابتدایی کشور به مهمترین شرایط صحیح اجرای رتبه بندی معلمان پرداخت و گفت که نظام رتبه بندی باید با تمام جزئیات، ملاک‌ها و شاخص‌های خود تبیین و احراز شود.

کد مطلب: ۱۱۶۶۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
احراز نظام رتبه بندی با تمام جزئیات، ملاک‌ها و شاخص‌ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفت‌وگو، مرتضی شکوهی، مدیرکل سابق آموزش و پرورش ابتدایی کشور در برنامه «گفتگوی علمی» با اشاره به اهمیت رتبه بندی معلمان برای جامعه فرهنگیان گفت: این موضوع به خاطر تأثیری که بر سرنوشت کاری و حقوق و مزایای معلمان و فرهنگیان دارد بسیار مهم و ضروری است.

وی با اشاره به چالش های بحث رتبه بندی معلمان اظهار کرد: چالش نخست اینکه شاید شناخت جامع و کاملی از موضوع رتبه بندی در آموزش و پرورش وجود نداشت از جمله اینکه قرار است چه ابعادی از سرنوشت نظام آموزش و پرورش و معلمان را تحت تاثیر خود قرار دهد.

شکوهی ادامه داد: چالش دوم هم این بود که عده ای رتبه بندی را به ترمیم و افزایش حقوق معلمان گره می زدند و به نقش و تأثیر این کار در بهبود کیفیت نظام تعلیم و تربیت توجه کمتری می کردند.

مدیرکل سابق آموزش و پرورش ابتدایی کشور به مهمترین شرایط صحیح اجرای رتبه بندی معلمان پرداخت و گفت: نظام رتبه بندی باید با تمام جزئیات و ملاکها و شاخص های خود تبیین و احراز شود.

شکوهی گفت: ارتقای کیفیت نظام آموزش و پرورش نیازمند سرمایه گذاری عظیم در حوزه توانمندسازی نیروی انسانی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار