افق شهرداری اردبیل، دستیابی دارالارشاد به جایگاه فرامنطقه ای است

اردبیل(پانا) - شهردار اردبیل اعلام کرد امروز با توجه به پیشرفت های صورت گرفته، شایسته دارالارشاد نیست که محصور در برنامه های روزمره شود، چرا که افق شهرستان اردبیل دستیابی به جایگاه واقعی آن در منطقه است.

کد مطلب: ۱۱۶۶۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
افق شهرداری اردبیل، دستیابی دارالارشاد به جایگاه فرامنطقه ای است

به گزارش شهرداری اردبیل، حمید لطف‌اللهیان، شهردار اردبیل ضمن تشریح فعالیت‌های شهرداری اردبیل گفت: امسال با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیاء پروژه های عمرانی خوبی در سطح شهرستان اردبیل عملیاتی و آغاز شده است

او از پروژه تراموا، تکمیل پل قدس و داروپخش به عنوان مهمترین پروژه های شهرستان اردبیل نام برد و گفت: امیدواریم با بهره برداری از این پروژه ها بتوانیم علاوه بر توسعه حمل و نقل عمومی در شهر اردبیل از بار ترافیکی فعلی نیز بکاهیم.

شهردار اردبیل به آینده نگری نیز اشاره کرد و گفت: شهرداری اردبیل بنا دارد تا با مشاوره های کارشناسان با نگاه به آینده پروژه های متعددی را در اردبیل آغاز و به سرانجام برساند.

لطف‌اللهیان به برنامه های کلان شهرها در کشور اشاره کرد و گفت: امروز با توجه به پیشرفت های صورت گرفته، شایسه دارالارشاد نیست که محصور در برنامه های پیش پا افتاده و روزمره شود، چرا که افق شهرستان اردبیل فراتر از کشور، دستیابی به جایگاه واقعی آن در منطقه است.

او در ادامه سخنان خود به مجموعه جهانی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی اشاره کرد و گفت: برای رسیدن به شهر انسان‌محور باید کارهای در تراز دوران شیخ صفی الدین انجام گیرد و این مستلزم آموزش و نگاه واقع‌بینانه به خواسته‌های به حق مردم است.

شهردار اردبیل به توسعه فرهنگسراهادر شهرستان اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: در سال ۹۹ بیش از ۲۸ میلیارد تومان از منابع شهرداری صرف توسعه نرم‌افزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی شده که این رقم در سال آینده به ۷۸ میلیارد تومان خواهد رسید.

لطف اللهیان در ادامه سخنان خود ضمن گرامیداشت روز مهندسی به فعالیت های عمرانی در سطح شهرستان اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: برخی از بناها و المان ها در میادین اردبیل رویکرد فرهنگی و هنری دارد بنابراین با تاخیر در بهره برداری مواجه شده است، چرا که در کنار افزایش بهای مصالح، عواملی چون محدودیت های کرونایی و وضعیت جوی نیز بر روند پروژه اثرگذار بوده است.

او از طراحی و ساخت تندیس‌های مشاهیر به نام اردبیل همچون شاه اسماعیل صفوی و باباخان خبرداد و گفت: بنا است میادین اصلی شهرستان اردبیل مزین به تندیس های فاخر مشاهر اردبیل در گذشته های نه چندان دور واقع شود.

شهردار اردبیل گفت: شهرداری از مردم و برای مردم است، نهاد عمومی غیر دولتی است که از منابع مردم برای توسعه شهر که منجر به رفاه مردم می شود تامین می شود.

او افزود: باید شهرداری را به سمتی ببریم که نهاد تخصصی، جامع و علمی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار