نشست استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش البرز با وزیر آموزش و پرورش در تهران برگزار شد

کرج (پانا)- نشست استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش البرز با وزیر آموزش و پرورش به منظور پیگیری مشکلات فضاهای آموزشی استان در تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش البرز با وزیر آموزش و پرورش در تهران برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، کمتر از یک هفته بعد از حضور وزیر آموزش و پرورش در البرز، نشست تخصصی محسن حاجی میرزایی مقام عالی وزارت با عزیزالله شهبازی استاندار و سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز به منظور پیگیری مصوبات و تحقق دستاوردهای این سفر، در تهران برگزار شد.

به گفته سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، طی روزهای آتی با حضور وزیر آموزش و پرورش در البرز تفاهم نامه سه جانبه ای بین این وزارت خانه، جامعه خیران مدرسه ساز کشور و استانداری البرز برای حل مشکل کمبود فضاهای آموزشی استان منعقد خواهد شد.

وی افزود: با انعقاد این تفاهم نامه اعتبارات ویژه ای برای شروع پروژه های جدید آموزشی در استان و تخصیص اعتبار برای اتمام پروژه های نیمه تمام و در دست اقدام صورت خواهد گرفت.

عزیزالله شهبازی استاندار البرز در دیدار با وزیر آموزش و پرورش در خصوص ارتقا زیرساخت های فضای آموزشی استان با اشاره به اینکه این نشست بسیار عملیاتی و ارزشمند بود، افزود: وزیر طی سفری که هفته پیش به استان داشت با اشراف کامل به مسائل و کمبودهای البرز دستور تشکیل این جلسه برای بررسی تخصصی مشکلات را داد.
وی ادامه داد: یکی از دستاوردهای این نشست انعقاد تفاهم نامه ای بین استاندار البرز و رییس سازمان مدارس استثنایی کشور برای تهیه تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت جهت استفاده از سامانه آموزشی شاد، بود.
شهبازی گفت: بر این اساس شرایطی را فراهم می کنیم که با استفاده از ظرفیت خیران، اعتبارات استانی و ملی و مسئولیت های اجتماعی واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در استان این هدف بزرگ در سریع ترین زمان ممکن محقق شود.
وی اضافه کرد: وزیر چند ماموریت برای احصا دقیق شرایط سرانه های آموزشی استان به مدیرکل آموزش و پرورش دادند که مقرر شد تا نیمه اسفندماه نتایج آنها اعلام شود تا با حضورحاجی میرزایی در البرز تصمیم گیری لازم صورت گیرد.

استاندار البرز خاطر نشان کرد: نگرانی های بسیاری در حوزه سرانه های آموزشی و پرورشی البرز وجود دارد و ارتقا این امکانات مهم یک مطالبه مردمی است، بنابراین در این راستا با اهتمام ویژه ای اقدام می کنیم.
شهبازی با بیان اینکه به جد درصدد ارتقا سرانه های آموزشی و بهداشتی البرز هستیم، گفت: امید است تا مهر ماه 1400 بتوانیم تعداد کلاس های درس استان را افزایش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار