دیدار حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با نوجوانان پسر اصفهانی

اصفهان ( پانا) - حجت الاسلام المسلمین حاج علی اکبری امام جمعه موقت تهران در نشست با جوانان گفت : جوانی را قدر بدانیم که بزرگترین سرمایه یک جوان طهارت،نجابت ،انس با اولیاء خدا و انس با خدای متعال است.

کد مطلب: ۱۱۶۶۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
دیدار حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری  نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با نوجوانان پسر اصفهانی

نشست صمیمی نماینده مقام معظم رهبری حجت الاسلام المسلمین حاج علی اکبری در شهر اصفهان برگزار شد.
حجت الاسلام المسلمین حاج علی اکبری در این نشست گفت: جوانی را قدر بدانیم، چون شما جوانان از نظر قدرت ایمانی، قوای جسمی و نیروی فکری و از نظر ظرفیت های معنوی از هر جهت به حمدالله در اوج توان و نشاط هستید و هر جوانی با داشتن این سرمایه به لطف خدا به هر جایی می تواند برسد.

وی افزود: مدیریت و توجه به زمان و قدرشناسی از وقت است؛ به عبارتی در دام اتلاف وقت نیفتید و از ابزارهای جدید یعنی فضای مجازی، موبایل، تبلت و امثال اینها که مخاطره‌آمیز است دوری کنید کنند که باعث بر باد دادن جوانی می شود. یک جوان زرنگ با جلب رضایت پدر و مادر هیچ‌گاه در دام شیطان نمی افتد. جوانان باید این سرمایه بزرگ را پشتوانه عظیمی برای خوشبختی و سعادت خود قرار دهند. احسان، خدمتگزاری و تواضع به پدر و مادر،فروتنی و دستبوسی چهار راه رسیدن به رضای پروردگار است. نمونه بارز آن شهید حججی که با تواضع و فروتنی دست وپای پدر و مادر خود را می‌بوسید.
نماینده مقام معظم رهبری در ادامه تصریح کرد: نکته مهم انقلابی بودن جوانان در این زمان است که تکلیف بدون تعارف است و چشم امید به دهه هشتادی هاست چون در نسل ها ریزش اتفاق افتاده باعث شده است که راه برای شما جوانان هموار شود. نسل های قبل جاده صاف کن بوده اند وهرچه بخواهید برای شما عبرت برجای گذاشته اند. و در آخر هر زمان که خدمت حضرت آقا شرفیاب می‌شدم می گفتند به بچه ها بگویید اسباب لغزش‌ها زیاد است مواظب باشید و در راه خود ثابت قدم باشید و قوی بمانید. تنها که باشید خطر افتادن زیاد است پس خود را تقویت کنید با ارتباط برقرار کردن با خداوند متعال به واسطه دعا،مناجات ، ذکر و استغفار.

خبرنگار: نوید عسگریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار