۶۰ تیم راهداری در محورهای برفگیر گیلان مستقر شدند

رشت (پانا) - مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف، از استقرار و خدمات‌رسانی ۶۰ تیم راهداری با ۵۴۵ راهدار و ۳۵۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و سبک در محورهای مواصلاتی و برفگیر استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
۶۰ تیم راهداری در محورهای برفگیر گیلان مستقر شدند

به گزارش روابط عمومی مدیریت بحران استانداری گیلان، امیر مرادی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران در فرمانداری تالش گفت: برای مهار بحران احتمالی برف، ۱۵۰ دستگاه ماشین آفروید (خودرو کمک دار) نیز در اختیار پایگاه ها قرار گرفته و ماشین دو دیفرانسیل محیط‌زیست نیز به پلیس راه و راهور و منابع طبیعی تحویل داده شده است.

وی افزود: راهداری و حمل و نقل جاده ای به عنوان اولین دستگاه اجرایی در همه بحران ها درگیر هستند و برای تقویت امکانات و ماشین آلات راهداری تلاش می کنیم و در زمان بحران، باید همه امکانات برای مهار مشکلات بسیج شوند.

وی با اشاره به اینکه مردم کوتاهی در مدیریت بحران ها را نمی پذیرند، بر آمادگی کامل بخشداران و شهرداران بخش های تالش و استقرار دستگاه های برف‌روب، گریدر و جرثقیل های کوچک و بزرگ در مبادی ورودی این شهرستان تاکید کرد.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان بیان کرد: ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای ۴۹ پروژه در نقاط آسیب دیده از سیل شهریور امسال در تالش منظور شده است و در هفته جاری نیز باتوجه به هشدارهای هواشناسی، باید از آمادگی لازم برای مهار بحران احتمالی برخوردار باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار