پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروزی از امروز آغاز شد

قطارهای نوروزی با ۵۰ درصد ظرفیت کار می‌کنند

ساری (پانا) - پیش‌فروش اینترنتی بلیت قطارهای نوروزی از روز گذشته و پیش‌فروش حضوری نیز از امروز آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروزی از امروز آغاز شد

پیش‌فروش اینترنتی بلیت قطارهای نوروزی از ساعت 7 روز گذشته آغاز و پیش‌فروش حضوری نیز از امروز در ۳ مرحله آغاز شد: در ساعت ۷ صبح فروش بلیت همه مسیرها غیر از مسیرهای منتهی به مشهد مقدس و بالعکس آغاز خواهد شد.

‌از ساعت ۱۲ سه‌شنبه ۵ اسفند فروش اینترنتی بلیت همه مسیرها به مشهد غیر از تهران-مشهد آغاز خواهد شد و از ساعت ۱۷ همان روز فروش بلیت همه مسیرهای تهران - مشهد، تهران-طبس، تهران-خواف و بالعکس اضافه می‌شود.

مدیر کل راه آهن شمال در این خصوص اعلام‌کرد که صبح دیروز بلیت قطار‌های همه مسیر‌ها به جز مسیر‌های مشهد بصورت اینترنتی فروخته شد و از ساعت ۱۲ ظهر برای مسیر‌های منتهی به مشهد به جزء مسیر تهران به مشهد و از ساعت ۱۷ دیروز بلیت‌های مسیر تهران به مشهد به فروش رفت.

به گفته خدایار طالبی از صبح امروز چهارشنبه ۶ اسفند ماه بلیت قطار‌های همه مسیر‌ها به صورت حضوری در مراکز فروش و نمایندگی‌ها فروخته می‌شود.

مدیر کل راه آهن شمال گفت: «برنامه حرکت قطار‌های ریل باس (محلی) طبق روال در تعطیلات نوروزی هم برقرار است.»

طالبی افزود: «علاوه بر حرکت چهار رام قطار محلی، تعطیلات نوروز در مسیر پل سفید - گرگان و بالعکس قرار است یک رام دیگر هم به این مسیر افزوده شود.»

مدیر کل راه آهن شمال با اشاره به اینکه برای حفظ سلامتی مسافران مقرر شد قطار‌های نوروزی با ۵۰ درصد ظرفیت کار کنند، تأکید کرد که مسافران قطار‌ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار