کسب و کار اینترنتی، گامی جدید برای درآمد و کارفرینی

کرج (پانا)- بازارچه فروش مدرسه یادگار امام (ره ) ناحیه 3 کرج با قبول صنایع دستی و محصولات دانش آموزان ، کسب و کار اینترنتی سودمند و جذابی را برای آنان فراهم کرده اند.

کد مطلب: ۱۱۶۶۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
کسب و کار اینترنتی، گامی جدید برای درآمد و کارفرینی

کسب و کار اینترنتی در این روزهای خانه نشینی بیش از قبل رواج پیدا کرده و مخاطبان بسیاری از گروه های سنی مختلف را به خود جذب کرده که در همین بین فرصت های جذاب و مفیدی را برای کسب و کار اینترنتی در اختیار دانش آموزان و نوجوانان گذاشته شده است.

با توجه به پیشرفت اینترنت و همچنین رشد روز افزون کاربران اینترنتی، کسب و کار های فراوانی در فضای اینترنت به وجود آمده که این موضوع باعث شده بسیاری از دانش آموزان نیز به فکر افتاده و ایده های خودشان را برای کسب درآمد اینترنتی آزمایش کنند چرا که کسب و کار اینترنتی برای دانش آموزان می‌تواند بسیار مفید فایده باشد.

در این میان بازارچه های فروش در مدرسه یادگار امام (ره) فرصت خوبی را برای فروش صنایع دست ساز این دانش آموزان در سطح مدرسه ایجاد کرده است.

به گفته یکی از اعضای بازارچه فروش، با حضور در این بازارچه، تجربه خوبی کسب کرده ام و از قوانین و مقررات تعیین شده در این بازارچه بسیار لذت برده ام.

در این بازارچه فقط محصولات خانگی به فروش می‌رسد و ساعات مشخصی برای تبلیغات در نظر گرفته شده است و تبلیغ در زمانی غیر از این ساعات نیز ممنوع است.

حضور در این اینگونه بازارچه ها باعث تقویت مهارت‌هایی از جمله مسئولیت پذیری، مهارت کارهای تیمی و افزایش کسب و کار و تجربه در بازار کار است.

در بازارچه های فروش، دانش آموزان، نوجوانان و جوانان در سطح مدرسه، ناحیه و استان علاوه بر کسب سود بیشتر، تجربه و مهارت‌های بسیاری در این زمینه کسب می کنند و همچنین با عضویت در شبکه های اجتماعی صنایع دستی خود را به فروش می رسانند و یا حتی می‌توانند مهارت ها و استعدادهای خود را در زمینه های مختلف به اشتراک بگذارند.

کافیست نسبت به آنها دید تجاری داشته باشیم تا علاوه بر کسب سود و تجربه، نتیجه ی خوبی از این فعالیت ها بگیریم.

خبرنگار ؛ آتوسا هشترود دهلان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار