معرفی همدان در چهاردهمین نمایشگاه گردشگری

همدان (پانا) - مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری همدان گفت گردشگری همدان در چهاردهمین نمایشگاه گردشگری تهران معرفی می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۶۶۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
معرفی همدان در چهاردهمین نمایشگاه گردشگری

به گزارش فارس، علی مالمیر از حضور همدان در نمایشگاه گردشگری خبر داد و اظهار کرد: استان همدان با غرفه ۱۷۰ متری در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران حضور می‌یابد.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه از تاریخ ۵ تا ۸ اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود گفت: همدان با انجام طراحی و غرفه آرایی بسیار شکیل و با حضور تمام فعالان گردشگری استان در این نمایشگاه شرکت کرده است و ظرفیت های گردشگری همدان را معرفی می‌کند.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی همدان بیان کرد: معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان از طریق ویدئو کال، معرفی سوغات و صنایع دستی و نشست‌های چهره به چهره با فعالان گردشگری از مهمترین برنامه‌های استان است.

وی افزود: در این نمایشگاه نمایندگان شهرهای دارای برند جهانی ملایر و لالجین، تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری، شرکت‌های گردشگری نظیر علیصدر و تله کابین نیز حضور دارند.

مالمیر ضمن تاکید بر اینکه این نمایشگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده است، افزود: ستاد برگزاری نمایشگاه ها تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی و اصول فاصله گذاری اجتماعی را در نظر گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار