جشن نیکوکاری در مدارس آذربایجان غربی برگزار می شود

ارومیه (پانا) - معاون پرورشى و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربى از برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس استان آذربایجان غربی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
جشن نیکوکاری در مدارس آذربایجان غربی برگزار می شود

معاون پرورشى و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربى در خصوص روند اجراى جشن نیکوکارى در استان آذربایجان غربی گفت: جشن نیکوکارى یک برگ زرین در تعاملات بین دستگاهى است که با همکاری و هماهنگی کمیته امداد حضرت امام، صدا و سیما در سطح همه مدارس اجرا می شود و امسال نیز آیین نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در سطح مدارس استان و به در بستر مجازى روز 15 اسفندماه اجرا می شود.

قدرت اله قاسمى با اشاره به اهداف جشن نیکوکارى اظهار کرد: جشن نیکوکاری فعالیت مبارکی است که همه ساله در نیمه دوم اسفندماه در آستانه سال نو با هدف نهادینه کردن سنت احسان و نیکوکاری، تقویت روحیه مشارکت جویی، مسئولیت پذیری و تامین بخشی از احتیاجات دانش آموزان نیازمند در سطح مدارس اجرا می شود.

وی افزود: امسال با توجه به وضعیت مدارس در ایام کرونایى، برگزارى جشن نیکوکارى در بستر مجازى و با مشارکت همه دانش آموزان در ٢٤ منطقه و شهرستان استان آذربایجان برگزار خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه مدارس ما باید مدارس زندگی باشد نه مدارس صرفا علمی اظهار کرد: تمام اعمال ما مانند نامه ای است که به سوی خداوند ارسال می کنیم و برای رسیدن به آرمان های زندگی باید نیکوکاری کنیم.

قائم مقام کمیته امداد استان آذربایجان غربی نیز در این نشست با ارایه گزارشی از جشن نیکوکاری سال ١٣٩٨ گفت: سال گذشته على رغم همزمانى با آغاز شیوع کرونا در کشور و حساسیت های موجود وقت و همچنین بسته بودن مدارس کشور، ١٦ میلیارد و ٨٠٠ میلیون تومان از سوی خیرین در جشن نیکوکاری اهدا شد و پیش بینی ما برای امسال 18 میلیارد تومان است.

رضا مهرافروز گفت: جشن نیکوکاری امسال 30 ساله می شود و مردم استان همیشه برای کمک به هم نوعان خود پیش قدمی خود را به اثبات رسانیده اند؛ مجموعه آموزش و پرورش نیز با راه اندازی مراکز نیکوکاری در راستای ترویج و گسترش فرهنگ نوع یاری ، کمک رسان و یاری رسان مجموعه کمیته امداد بوده و هستند.

بناربه گفته مهر افروز ، خیرین عزیز می توانند از طریق شماره کارت 6037997900001232 بنام کمیته امداد استان آذربایجان غربی کمک های خود را اهدا نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار