افتتاح استخر اردوگاه پیشتازان انقلاب شهرستان مرزی درمیان با حضور معاون وزیر

بیرجند(پانا)- در دومین روز از سفر معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به استان خراسان جنوبی و شهرستان مرزی درمیان، استخر ذخیره آب و پرورش ماهی پیشتازان انقلاب گزند افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
 افتتاح استخر اردوگاه پیشتازان انقلاب شهرستان مرزی درمیان با حضور معاون وزیر

به گزارش پانا؛ در دومین روز از سفر معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به استان خراسان جنوبی و شهرستان درمیان و با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، فرماندار، امام جمعه و مدیر آموزش و پرورش شهرستان استخر ذخیره آب و پرورش ماهی پیشتازان انقلاب گزند افتتاح شد.

مقیمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان در مراسم افتتاح این استخر اظهار داشت : برای ساخت این پروژه مبلغ 800 میلیون ریال هزینه شده است که 500 میلیون ریال آن از محل اعتبارات دولتی و 300 میلیون ریال نیز از طریق خیرین تامین شده است.

وی خاطر نشان کرد با بهره برداری از این پروژه کمک شایانی به آبیاری 2 هکتار از باغات و اراضی کشاورزی این اردوگاه خواهد شد.

دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به آب و هوای مناسب منطقه گزند برای پرورش ماهی های سرد آبی، ابراز امیدواری کرد با بهره برداری از این پروژه گام موثری در راستای درآمد زایی ،پرورش ماهی و تامین ماهی مصرفی بیش از هزار و 200 فرهنگی این شهرستان برداشته شود.

در ادامه این مراسم کاظمی ضمن بازدید از پروژه های در حال ساخت اردوگاه و با حضور در جمع تعدادی از دانش آموزان، اولیا و همکاران، از تخصیص 200 میلیون تومان برای تکمیل پروژه سنگ فرش این اردوگاه خبر داد.
وی همچنین در خصوص تجهیز 8 کتابخانه در شهرستان درمیان و اعزام 80 دانش آموز برتر شهرستان به اردوهای سیاحتی و زیارتی نیز قول مساعد داد.
اجرای گروه سرود، قرائت دکلمه توسط دانش آموزان و آیین سپاس مربی از دیگر برنامه های این مراسم بود.
پایان بخش سفر معاون وزیر آموزش و پرورش به شهرستان درمیان بازدید از کانون فرهنگی و تربیتی قهستان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار