خیرین مدرسه ساز از مهمترین بانیان توسعه در کشور هستند

زاهدان (پانا)- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: خیرین مدرسه ساز از آنجایی که در تربیت نیروی انسانی سرمایه گذاری می‌کنند از مهمترین بانیان توسعه در کشور محسوب می شوند.

کد مطلب: ۱۱۶۶۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
خیرین مدرسه ساز از مهمترین بانیان توسعه در کشور هستند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، ابوذر کوثری در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اینکه خیران در این استان از جان و مال خود هزینه می‌کنند و اولویت خود را در حوزه آموزش و پرورش انتخاب کرده اند جای تشکر و قدردانی ویژه دارد.
وی افزود: با توجه به اینکه میزان رشد جمعیت دانش آموزی سیستان و بلوچستان با رشد سرانه فضای آموزشی موازی نیست، می طلبد علی رغم جذب مشارکت خیرین، اقدامات بیشتری در حوزه مدرسه‌سازی در استان انجام شود تا کمبود فضای آموزشی سریعتر برطرف شود که این امر نیازمند
تلاش مضاعف همه دست‌اندرکاران است.
کوثری تلاش مسئولان آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در جلب مشارکت خیرین را بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: مهمترین دغدغه برای خیران تحقق نیت آنان است که اگر بتوانیم این اعتماد را ایجاد کنیم توانستیم در زمینه جلب مشارکت خیرین موفق عمل کنیم.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بر تسهیل زمینه حضور و فعالیت خیرین و رفع دغدغه آنان تاکید کرد و گفت: آموزش زیربنای توسعه منابع انسانی و نیروی انسانی نیز زیربنای توسعه کشور است به همین دلیل فراهم کردن زمینه فعالیت بدون دغدغه خیرین مدرسه ساز در استان منجر به حرکت رو به جلوی در مسیر توسعه خواهد شد.
گفتنی است بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور با حضور معاون اول رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس در سراسر کشور برگزار شد.
همچنین در پایان این مراسم از خیرین مدرسه ساز استان با اهدای لوح و تندیس یادبود تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار