نستوهی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی؛

ترویج فرهنگ عشایر به عنوان بزرگترین معروف در اقتصاد مقاومتی است

تبریز(پانا) - دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل عشایر بر ترویج فرهنگ عشایر به عنوان بزرگترین معروف در اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
ترویج فرهنگ عشایر به عنوان بزرگترین معروف در اقتصاد مقاومتی است

به گزارش روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان؛ محمدحسن نستوهی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در این جلسه ضمن گرامیداشت ولادت امیرالمومنین علی ابن ابیطالب علیه السلام و روز مهندس گفت: امر به معروف و نهی از منکر هم واجب شرعی است و هم از لحاظ قانونی یکی از حقوق شهروندی می باشد که قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در سال ۹۴ به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است.
وی تشریح کرد: تبیین و فرهنگ سازی فریضتین در ادارات از طریق آموزش ضمن خدمت به کارمندان ادارات و خانواده های آنها باید مورد توجه مدیران ادارات قرارگیرد و آموزش باید طوری باشد که وقتی فردی که در اداره خود امر به معروف و نهی از منکر می کند باید مورد تشویق مدیر آن اداره قرار گیرد.
نستوهی در ادامه خاطر نشان کرد: بزرگترین معروف ترویج فرهنگ عشایر است و رغبت بیشتر مردم نسبت به طبیعت این شورا را می تواند با برنامه های ابتکاری فرهنگ اصیل عشایر را در جامعه نهادینه کند؛ اگر به شعار "یک آلاچیق عشایر یک کارگاه" توجه شود می توان هم به عنوان یک معروف و هم به عنوان اقتصاد مقاومتی تبیین کرد.
در این جلسه حسین شهریار محمدی دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل امور عشایر استان گزارشی از عملکرد شورا را به حاضران در جلسه بیان کرد.
در پایان این جلسه احکام اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل امور عشایر استان توسط دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اعطا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار