کارشناس مراقبت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش قرچک خبر داد:

برگزاری دهمین جشنواره نوجوان سالم در آموزش و پرورش قرچک

قرچک(پانا)- جشنواره نوجوان سالم در سه محور در سطح شهرستان قرچک در حال برگزاری است و اهداف آن روش‌های شاد و سالم زیستن، خود مراقبتی و دوری از رفتارهای پرخطر است.

کد مطلب: ۱۱۶۶۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دهمین جشنواره نوجوان سالم در آموزش و پرورش قرچک

علی محمد‌پور، کارشناس مراقبت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش قرچک در این رابطه گفت: این جشنواره در سه دوره تحصیلی دوره ابتدایی، دوره متوسطه اول و متوسطه دوم در حال برگزاری است و در دوره ابتدایی مبحث نقاشی و انشا‌ءنویسی و در دوره متوسطه رشته‌ها بسیار متنوع هستند و دانش‌آموزان می‌توانند بر اساس علاقه‌مندی و استعداد خود در این جشنواره شرکت کنند.

او افزود: جشنواره نوجوان سالم یکی از روش‌های خیلی موثر مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی است و اکنون که همه ما در شرایط کرونایی و مشکلات اقتصادی و...به نحوی درگیر آسیب‌های اجتماعی هستیم، باید آگاهی‌مان را بیشتر کنیم که خودمان را از این آسیب‌ها دور نگه‌ داریم.

علی محمد‌پور تشریح کرد: ما در فرم داوری که برای مدارس ارسال کردیم شرایط و ضوابط شرکت در جشنواره را مطرح کردیم که در هر مدرسه‌ و هر رشته‌ای فقط یک اثر برتر برای ما ارسال می‌شود و این آثار ابتدا در مدارس داوری می‌شوند. حتی برای فرهنگیان و والدین نیز امکان همکاری در این جشنواره وجود دارد.

کارشناس مراقبت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش قرچک تصریح کرد: والدین می‌توانند در امر ایده‌پردازی در این جشنواره ما را یاری کنند، یعنی راهکارها، روش‌ها و شیوه‌های مختلف ارائه دهند و فرزندان را به سمت خلاقیت و مزیت‌های این جشنواره سوق دهند و حتی برای والدین هم جوایز ارزنده طراحی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار