بیات: برگزاری جشن تکلیف مجازی دانش آموزان منطقه18

تهران(پانا)- مدیر مدرسه تزکیه منطقه 18، از چگونگی برگزاری جشن تکلیف که خاطره ای شیرین، معنوی و تربیتی است برای دانش آموزان پایه سوم ابتدایی در فضای مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
بیات: برگزاری جشن تکلیف مجازی دانش آموزان  منطقه18

مریم بیات، مدیر دبستان دخترانه تزکیه منطقه 18، در گفت و گو با پانا گفت: با توجه به شیوع کرونا، امسال سنت حسنه جشن تکلیف که آغازی شیرین برای عبادت و بندگی است را برای دانش آموزان پایه سوم ابتدایی با هماهنگی کادر اجرایی و اولیای دانش آموزان به صورت مجازی، برگزار کردیم.

بیات عنوان کرد: در مراسم جشن تکلیف که خاطره ای شیرین، معنوی و تربیتی است درباره اصل تکلیف، عقاید اسلامی، احکام، دستورات شرعی، مسائل اخلاقی و اهمیت آن ها در زندگی مطالبی بیان شد.

وی افزود: جشن تکلیف دانش آموزان در عین سادگی به زیبایی و با ارسال لوح تبریک از طرف مدیریت و تهیه هدیه هایی کوچک، برگزار شد.

بیات ادامه داد: با توجه به عدم امکان گردهمایی دانش آموزان پایه سوم در مدرسه، تصمیم بر آن شد این مراسم به صورت مجازی و با برگزاری مسابقاتی همچون مسابقه روان خوانی قرآن، تولید محتوای مذهبی،حفظ سوره های جزء سی ام، شعر خوانی، مسابقه احکام، داستان نویسی، کاردستی در مورد نماز، جایگزین اردوی جشن تکلیف باشد.
همچنین در بستر شبکه شاد به معرفی مکان های زیارتی و ارسال کلیپ هایی در مورد شخصیت های مذهبی، سن تکلیف توسط دانش آموزان پرداختیم.

بیات، در پایان گفت: معلمان این مدرسه از ابتدای سال با ارسال تولید محتوا های آموزشی با موضوع دستور های واجب پروردگار و درخواست ارسال فیلم و عکس از سوی دانش آموزان در شبکه شاد، اهمیت عمل به دستور های دینی را به دانش آموزان توصیه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار