چهاردهمین جلسه نظارت و هماهنگی سما استان خراسان شمالی

بجنورد (پانا) -چهاردهمین جلسه شورای نظارت و هماهنگی سما استان خراسان شمالی با تلاوتی چند از آیات کلام الله مجید در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد و با حضورمحسن مرادی رئیس شورای نظارت وهماهنگی استان خراسان شمالی تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
چهاردهمین جلسه نظارت و هماهنگی سما استان خراسان شمالی

به گزارش پانا ، در ابتدای جلسه حجت الاسلام و المسلمین یوسفی فر رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان ضمن عرض تسلیت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی راز ماندگاری این شهید بزرگوار را اخلاص خداباور بودن وخدا محور بودن و معامله تمام امورش با خدا میدانست و همچنین ایشان از فعالیت های صورت پذیرفته در مدارس سما استان از جمله حضور طلاب در مدارس (طرح امین) و استفاده بهینه از فرصت ها جهت تربیت درست و اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه جلسه محسن مرادی رئیس شورای نظارت و هماهنگی سما استان ضمن تقدیر و تشکر از همکاران شاغل در حوزه معاونت سما به نقش افرینی دانشگاه در تمام حوزه های کشور علی الخصوص توسعه فرهنگی و اجتماعی وتاکید ریاست عالیه دانشگاه به این مهم اشاره و توجه ویژه به تربیت درست و صحیح دانش اموزآن را بستر مناسبی جهت توسعه و پیشرفت کشور دانستند

و ی تاکید نمودند: مدارس سما استان باید ارزش گرا و ماموریت محور بوده و بر این اساس سند چشم انداز خود را با توجه به اسناد بالا دستی ، سند تحول بنیادین و... تنظیم نمایند.ایشان در پایان صحبتهای خود به این نکته اشاره فرمودند که تمام امکانات دانشگاه اعم از سالن ها ، کتابخانه ، آزمایشگاه ها وساختمان های مازاد ... در اختیار مجموعه سماست و از هیچگونه کوشش در جهت اعتلا و پیشرفت مدارس و آموزشکده های سما دریغ نخواهیم کرد .

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین محمود حق بجانب دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان ضمن عرض خیر مقدم گزارشی از وضعیت مدارس و آموزشکده های استان در حوزه فرهنگی، پژوهشی ، مالی و علی الخصوص در حوزه آموزشی با توجه به وضعیت استان بدلیل بیماری کرونا پرداخته و گزارشی از فعالیت های صورت پذیرفته در فضای مجازی پرداختند و همچنین وی به افتخارات کسب شده از جمله رتبه برتر کنترل کیفیت و ارزیابی مدارس اشاره و گزارش مختصری از فعالیتهای صورت گرفته جهت ثبت نام پرداختند.

درپایان هریک از اعضا وارد دستور کار شدند که از آن جمله به بررسی راه کارهایی استفاده از بستر فضای مجازی دانشگاه در ایام کرونا تحقق تفاهم بین سازمان سما و دبیر شورای نظارت جهت گسترش سما طبق سند چشم انداز، پیگیری ساخت مجتمع آموزشی و فرهنگی در شهرستان اسفراین و ... می توان اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار