آیین افتتاحیه نخستین اردوی مجازی راهیان نور دانش آموزی استان فارس

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت باتوجه به شیوع بیماری کرونا اردوی راهیان نوردانش آموزی در سال جاری به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۶۶۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد
آیین افتتاحیه نخستین  اردوی مجازی راهیان نور دانش آموزی استان فارس

فرهاد اسماعیلی در آیین افتتاحیه اردوی مجازی راهیان نور دانش آموزی گفت: باتوجه به اهمیت اردوی راهیان نور و اثر تربیتی آن بر روی دانش‌آموزان در بعد معنوی، در سال جاری این اردو را به صورت مجازی برگزار خواهیم کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: این اردو در دو بازه زمانی برای دانش‌آموزی پسران در روزهای 10 و 11 اسفند، و 12 و 13 اسفند برای دوره دانش‌آموزی دختران برگزار می‌شود.
او افزود: در این 2 روز راویان تربیتی با حضور در مناطق جنگی برنامه‌های زنده‌ای را در بستر شبکه شاد به صورت هدفمند برای تمامی دانش‌آموزان اجرا خواهند کرد.
وی ادامه داد: از مزایای این اردو این است که محدودیتی برای دانش‌آموزان وجود ندارد و تمامی دانش‌آموزان می‌توانند در این اردو شرکت کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: هر تمدن دارای نشانه‌ها و نمادهایی است و خوشبختانه از مظاهر اصلی تمدن و فرهنگ اسلامی ما شهدا هستند.
اسماعیلی با بیان اینکه اوج فرهنگ ایثار، شهادت است گفت: کسی می‌تواند به اوج ایثار یعنی شهادت برسد که از مسیر تربیتی درست عبور کند که اردوی راهیان نور از تبیین کننده های این راه درست است.
وی ادامه داد: مسیر تربیتی شهدا در دنیا تبدیل به الگویی شده است که همه کشورهای دنیا را نگران کرده و این مساله قابل افتخار و در خور ستایش است.

در اردوی راهیان‌نور مجازی، دانش‌آموزان از پنج منطقه عملیاتی دفاع مقدس شامل معراج شهدا، فکه، شلمچه، علقمه، و یادمان شهدای فتح‌المبین دیدن خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار