گرامیداشت هفته امورتربیتی در شورای آموزش و پرورش شهرستان قرچک

قرچک(پانا)- تبیین ماده ۱۶ قانون شورای آموزش و پرورش، گزارش عملکرد از پیگیری زمین‌های قلع و قمعی و گرامیداشت هفته امورتربیتی از مهم‌ترین موضوعات ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قرچک بود.

کد مطلب: ۱۱۶۶۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت هفته امورتربیتی در شورای آموزش و پرورش شهرستان قرچک

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزشی شهرستان قرچک، در این جلسه که با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش و سایر روسای ادارات و اعضاء برگزار شد، موضوعات مهمی از جمله تبیین ماده ۱۶ قانون شورای آموزش و پرورش، گزارشی از وضعیت زمین‌های قلع و قمعی و گرامیداشت هفته امور تربیتی مورد بررسی و گفت‌ وگو قرار گرفت.

رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش و دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان قرچک، در این جلسه ضمن تبریک ایام مبارک ماه رجب از جمله ولادت امام‌ جواد(ع) و ولادت امیرالمومنین علی(ع) گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات آموزش وپرورش شهرستان قرچک کمبود فضای آموزشی، به ویژه در منطقه پویینک و میرزایی است. لذا از شورای شهر و شهرداری خواست در عملی شدن ماده ۱۶ و واگذاری زمین و ساخت مدرسه، آموزش و پرورش را یاری کنند.

یکی از مهم‌ترین مواردی که در قانون مترقی شورای آموزش و پرورش پیش‌بینی شده، ماده ۱۶ قانون شورای آموزش و پرورش است. این ماده در خصوص نحوه تامین و تملک فضاهای آموزشیمی‌باشد.در این شیوه‌نامه که به اعضای شورای آموزش و پرورش ارائه شد، شهرداری‌ها مکلف و موظف هستند تا با توجه به نیازهای پیش بینی شده در طرح‌های تفصیلی با استفاده از امکانات و مجوزهای قانونی خود، زمینه احراز مالکیت زمین‌های پیش‌بینی شده جهت توسعه فضاهای آموزشی و پرورشی را برای ادارات آموزش و پرورش فراهم‌سازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار