برگزاری وبینار مشترک دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش در مورد پیشگیری از کرونا

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل از برگزاری وبینار مشترک دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش در مورد پیشگیری از کرونا در بستر شبکه شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری وبینار مشترک دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش در مورد پیشگیری از کرونا

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل؛ احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان در وبینار شورای معاونین اداره کل با مدیران و روسای آموزش و پرورش مناطق و نواحی 19 گانه اردبیل طی سخنانی ضمن تبریک میلاد امام علی (ع) و روز پدر و همچنین روز مهندس، با اشاره به شرایط جدید همه گیری بیماری کرونا در کشور گفت: در آستانه ورود به موج جدید همه گیری بیماری کرونا قرار داریم که این موضوع بسیار نگران کننده است، چرا که ویروس جدید جهش یافته، قدرت سرایت پذیری و کشندگی بیشتری نسبت به سویه های قبلی دارد و کودکان را نیز مبتلا می کند.

او نقش آموزش و پرورش را از حیث اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و ایجاد حساسیت در بین اقشار مختلف جامعه در این شرایط، مهم برشمرد و افزود: در این راستا وبینار آموزشی مداخلات لازم برای مقابله با کووید 19 (کرونا) با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان برای کلیه همکاران فرهنگی، دانش آموزان و اولیا بصورت زنده و از شبکه شاد در روز چهارشنبه 6 اسفندماه راس ساعت 13 پخش خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین از آغاز کاروان های راهیان نور دانش آموزی بصورت مجازی و غیر حضوری در بستر شبکه شاد از امروز (پنجم اسفندماه) خبر داد و گفت: اردوهای راهیان نور در روزهای 5 و 6 اسفند برای دانش آموزان دختر و پسر دوره اول متوسطه و روزهای 9 و 10 اسفند ماه برای دانش آموزان دختر و پسر دوره دوم متوسطه استان با مشارکت سپاه حضرت عباس (ع) استان و با هدف انتقال مفاهیم و ارزشهای دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

ناصری ضمن تاکید بر برنامه محوری، نظارت‌ بر فرایندهای آموزشی و پرورشی، ارتباط مستمر با اولیای دانش آموزان و تعامل سازنده با نهادهای دولتی و غیر دولتی را در جهت تعالی کیفی فعالیت های آموزش و پرورش بویژه در شرایط کرونا، مهم قلمداد کرد.

او در این وبینار، تشکیل جلسات کمیته کیفیت بخشی آموزشی بویژه در پایه دوازدهم و توجه به جذب بازماندگان از تحصیل و انسداد مبادی بیسوادی در مناطق و نواحی استان را مورد تاکید قرار داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار