۳۰۰ هزار دوز واکسن برای تزریق به سالمندان در گیلان نیاز است

رشت (پانا) - معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در خصوص مقدار مورد نیاز واکسن کرونا برای سالمندان گیلانی، بیان کرد حدود ۳۰۰ هزار سالمند در گیلان وجود دارد و در این راستا به ۳۰۰ هزار دوز واکسن کرونا برای تزریق به سالمندان نیاز است.

کد مطلب: ۱۱۶۶۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
۳۰۰ هزار دوز واکسن برای تزریق به سالمندان در گیلان نیاز است

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مسعود نوروزی در خصوص روند تزریق واکسن کرونا در استان اظهار کرد: در مرحله نخست از واکسیناسیون کرونا، ۱۳۰ دوز واکسن کرونا به کادر مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان تزریق شد.

وی خاطرنشان کرد: واکسن کرونا در نوبت‌های بعدی نیز با شمار دوزهای بیشتری وارد استان خواهد شد و به گروه‌های پرخطر نظیر سایر کادر درمان و سپس به سالمندان تزریق خواهد شد.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به فازبندی واکسیناسیون کرونا در گیلان، ادامه داد: پس از کادر بهداشت و درمان، سالمندان و گروه های پرخطر در اولویت تزریق واکسن قرار دارند.

وی در خصوص مقدار مورد نیاز واکسن کرونا برای تزریق به سالمندان گیلانی افزود: حدود ۳۰۰ هزار سالمند در گیلان داریم و در این راستا نیازمند ۳۰۰ هزار دوز واکسن کرونا برای تزریق به سالمندان در استان هستیم.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان یادآور شد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی و خودداری از برگزاری دورهمی ها همچنان تنها راه مقابله با شیوع بیشتر کرونا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار