دیدار مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز

کرج(پانا)- مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز دیدار و گفت و گو کردند.

کد مطلب: ۱۱۶۵۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز

ه گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، مسئول و معاونان بسیج دانشجویی پردیس پسران حکیم ابوالقاسم فردوسی دانشگاه فرهنگیان کرج در یک نشست صمیمی با سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان دیدار و به بیان دغدغه ها و نقطه نظرات خود در خصوص مسائل دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش پرداختند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه به بیان نکاتی درباره تقدم تربیت بر تعلیم، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اهمیت و جایگاه دانشگاه فرهنگیان، جایگاه بسیج دانشجویی و... پرداخت.

سالار قاسمی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان بازوی اساسی آموزش و پرورش است اظهار داشت: در خصوص تربیت معلم باید دانشجویی که وارد دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر می شود هنگام بازنشستگی نیز از این دانشگاه خروج پیدا کند؛ یعنی باید اتصال عمیقی در این بین وجود داشته باشد.

وی گفت: مهم ترین و اساسی ترین ظرفیت و سرمایه نظام آموزش و پرورش معلمین هستند و ما هر جا معلم خوب داشته باشیم همه چیز داریم و هر جا با این خلأ مواجه باشیم حتی اگر تمام امکانات هم وجود داشته باشد ولی مشکلات ما حل نخواهد شد.

قاسمی در خصوص جذب نیروهای مورد نیاز آموزش و پرورش تاکید کرد: به هر شکلی که می‌شود باید به دانشگاه فرهنگیان کمک کنیم و به سمتی و سویی حرکت کنیم که فقط معلمین از این مسیر وارد آموزش‌ و پرورش شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار