سهم صنوف آسیب‌دیده از کرونا در اهر بیش از ۱۶.۵ میلیارد تومان است

تبریز(پانا) - فرماندار اهر با اشاره به پرداخت تسهیلات حمایتی به کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا از سوی دولت گفت سهم صنوف و واحدهای آسیب‌دیده اهر از تسهیلات حمایتی، ۱۶ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان است.

کد مطلب: ۱۱۶۵۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
سهم صنوف آسیب‌دیده از کرونا در اهر بیش از ۱۶.۵ میلیارد تومان است

به گزارش اداره کل فرمانداری اهر، رسول خدابخش، در جلسه رفع موانع تولید این شهرستان با بیان اینکه از زمان شیوع کرونا تاکنون یک هزار و ۱۱۰ واحد صنفی و تولیدی با اشتغالزایی یک هزار و ۶۱۸ نفر در این شهرستان دچار آسیب و ضرر مادی شده‌اند، افزود: تاکنون برای ۶۷۶ واحد آسیب‌دیده از شیوع کرونا، هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات حمایتی پرداخت شده است.

وی گفت: همچنین ۳۴۵ واحد صنفی، تولیدی و صنعتی آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا جهت دریافت تسهیلات حمایتی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند و سهم آنها با اشتغالزایی حدود ۶۰۲ نفر، هفت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

وی بر لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات حمایتی از کسب و کارهای آسیب‌دیده از شیوع کرونا در شهرستان تاکید کرد و افزود: بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی در پرداخت تسهیلات حمایتی به واحدهای آسیب‌دیده از شیوع کرونا نهایت همکاری را داشته باشند.

فرماندار اهر همچنین با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی به لحاظ شکننده بودن وضعیت شیوع کرونا در شهرستان گفت: نتیجه بیش از سه هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی، عدم رعایت و بی توجهای به پروتکل های بهداشتی از سوی ۴۳ درصد واحدهای صنفی بوده و در این راستا ۳۵ واحد صنفی پلمب و مابقی اخطاریه کتبی دریافت کردند که در صورت تکرار بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی، از سوی بهداشت پلمب می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار