وزیر نیرو مطرح کرد؛

رفع محرومیت از نقاط دوردست کشور با تلاش مهندسان امکان‌پذیر شده است

تهران (پانا) – وزیر نیرو در پیامی به مناسبت روز مهندس ضمن قدردانی از زحمات مهندسان زن و مرد کشور اعلام کرد که رفع محرومیت از نقاط دوردست کشور با همت و تلاش مهندسان امکان‌پذیر است.

کد مطلب: ۱۱۶۵۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
رفع محرومیت از نقاط دوردست کشور با تلاش مهندسان امکان‌پذیر شده است

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو ، متن پیام رضا اردکانیان وزیر نیرو به شرح زیر است:

«مهندسان تلاشگر صنعت آب و برق

پیشرفت، عمران و آبادانی میهن عزیزمان ایران اسلامی، در سایه تلاش مردان و زنان خستگی ناپذیری است که با عزمی راسخ و همتی بی‌مانند، محرومیت را از چهره هم‌وطنانمان در دوردست‌ترین نقاط کشور زدوده‌اند و امید به آینده‌ای پر عزت و افتخار را در دل‌های آنان زنده کرده‌اند.

در این میان، تلاش شما همکاران متخصص و متعهد در صنعت آب و برق که به حق، قهرمانان بلامنازع جنگ تمام عیار اقتصادی هستید که از سوی دشمنان این مرز و بوم به ملت و کشورمان تحمیل شده‌است و چون کوهی استوار در برابر ناهمواری‌ها و ناملایمات ایستاده‌اید تا لبان تشنه‌ای را سیراب نموده یا چراغی بر خانه‌ای بیافروزید، نشان از عشق بی‌پایان شما به کشور و ملت فهیم و قدرشناس و ایمان راسخ به خداوند متعال دارد.

این مسیر پرفراز و نشیب ادامه خواهد داشت، اما نیروی دانش، ایمان و اراده همواره ما را یاری خواهد داد تا گام‌های استوارتری در راه خدمت به مردم حق‌شناس، توسعه پایدار کشور و رضایت خداوند متعال برداریم و گوشه‌ای از استقامت و وفاداری ملت سرافرازمان را جبران کنیم و نور امید به نظام سربلند جمهوری اسلامی را در دل آنان افروخته‌تر سازیم.

روز مهندس را حضور همه شما همکاران دلسوز و سختکوش تبریک گفته، دست یاریتان را به گرمی می‌فشارم و از خداوند متعال برایتان توفیق روزافزون آرزومندم.»

رضا اردکانیان

وزیر نیرو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار