در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور؛

ربیعی: در ایام کرونا به انسان‌هایی نیاز داریم که برای دیگران درس آموزی کنند

تهران (پانا) - به گفته سخنگوی دولت، آموزش و پرورش و مدرسه مهد تربیت هستند که باید خیر جمعی را در مدرسه تجربه کنیم و مدرسه نهادی برای این موضوع شود.

کد مطلب: ۱۱۶۵۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
ربیعی: در ایام کرونا به انسان‌هایی نیاز داریم که برای دیگران درس آموزی کنند

علی ربیعی در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور با هدف تکریم از 1000 خیر مدرسه ساز با بیان اینکه دوره‌هایی در تاریخ هر کشور تا سال‌های سال روی سال‌های دیگر زندگی سایه می‌اندازند اظهار کرد: سال‌های اخیر سال‌هایی است که نسل‌های متفاوتی را شاهد بودیم. در این دوره تاریخی بیش از هر دوره دیگر نیاز به باهم بودن داریم.

وی افزود: شاید این دوره آزمونی برای یک نسلی باشد که جامعه ای مطلوب را برای همه بسازند. من معتقدم ما نیازمند میانجی‌های اجتماعی داریم که سایه سار دیگران شوند.

ربیعی با اشاره به اینکه امروزه به انسان‌هایی نیاز داریم که برای دیگران درس آموزی کنند بیان کرد: نهادهای اجتماعی و میانجی نیاز امروز ما هستند، ما در سال ۹۲ حدود ۴ هزار و ۳۰۰ مجمع خیریه داشتیم که امروزه این تعداد به ۹ هزار و ۸۰۰ سمن رسیده که ۶ هزار و ۸۰۰ سمن را وزارت کشور مجوز داده است.

سخنگوی دولت خبر داد امروزه ۲۲ هزار تشکل داریم که هر یک، یک کشانه مهربانی در جامعه اند. آموزش و پرورش و مدرسه مهد تربیت هستند امیدوارم خیر جمعی را در مدرسه تجربه کنیم و مدرسه نهادی برای این موضوع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار