انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه فرهنگیان با سازمان منطقه آزاد اروند

تهران (پانا) - تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه فرهنگیان و سازمان منطقه آزاد اروند به امضا طرفین رسید.

کد مطلب: ۱۱۶۵۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه فرهنگیان با سازمان منطقه آزاد اروند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، با هدف توسعه و تقویت فرهنگ و آموزش و به منظور بهره گیری بیشتر از امکانات و ظرفیت ها در جهت تامین و تربیت معلم تراز جمهوری اسلامی ایران؛ تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه فرهنگیان و سازمان منطقه آزاد اروند منعقد شد.

این تفاهم نامه در راستای مشارکت در راه اندازی و تکمیل زیر ساخت های مورد نیاز پردیس، مراکز آموزشی وخوابگاهی دخترانه و پسرانه دانشگاه فرهنگیان در محدوده منطقه آزاد اروند و همکاری در توسعه علمی، آموزشی، پژوهشی و مهارتی در حوزه منابع انسانی(معلمان، دانشجومعلمان) و ارتقاء سطح دانش و مهارت شهروندی به امضاء حسین خنیفر رییس دانشگاه فرهنگیان و اسمعیل زمانی مدیر عامل و رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند رسید.

در این جلسه رییس دانشگاه فرهنگیان ضمن قدردانی از حمایت مدیران سازمان منطقه آزاد اروند، با بیان ویژگی ها و ماموریت دانشگاه در تربیت معلم تراز جمهوری اسلامی ایران، به فرسودگی بنا ها و ضرورت بهسازی و تجهیز ساختمان های آموزشی و خوابگاهی اشاره کرد و بهره گیری از ظرفیت ها در راستای تربیت و تامین معلم را فرصتی برای رفع نیاز معلم و اشتغال زایی در استان برشمرد.

شایان ذکر است در این جلسه معاونان سازمان منطقه آزاد اروند و مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خوزستان و مدیرکل حقوقی دانشگاه نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار