آمادگی کامل گیلان برای بحران احتمالی بارش برف

رشت (پانا) - مدیر کل مدیریت بحران استانداری گیلان از آمادگی استان برای بحران احتمالی بارش برف در پایان هفته خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی کامل گیلان برای بحران احتمالی بارش برف

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان؛ امیر مرادی با اشاره به آمادگی همه دستگاه های اجرایی استان برای مدیریت بحران احتمالی بارش برف پیش رو گفت: مدیران همه دستگاه های اجرایی استان در نشست امروز ستاد مدیریت بحران، گزارشی از آمادگی کامل خود را برای مدیریت و مقابله با بحران احتمالی بارش برف پیش رو ارائه کردند.

امیر مرادی افزود: اداره کل راهداری استان با اکیپ کامل، بهره گیری از توان بخش دولتی و خصوصی و 350دستگاه راهداری و برف روبی اعلام آمادگی کرد.

وی با اشاره به استفاده از امکانات بخش دولتی در حوزه فعالیتهای اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان در این خصوص اضافه کرد: به فرمانداری های شهرستانها دستور داده شد تا از امکانات بخش خصوصی هم استفاده کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه به شهرداری های سراسر استان دستور داده شد تا آمادگی کامل برای مدیریت بحران برف داشته باشند گفت: بیشتر شهرداری ها تیغه های برف روب را از قبل خریداری کردند.

امیر مرادی افزود: بنیاد مسکن استان هم به دستور استاندار، برای همکاری با شهرداری رشت اعلام آمادگی کرده است.
وی اضافه کرد: برای اسکان و پذیرایی از جاماندگان در برف هم هماهنگی های خوبی با هلال احمر و سپاه استان انجام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به هماهنگی های لازم برای تامین آب، برق، گاز و نفت شهروندان گیلانی گفت: مردم عزیز گیلان خیالشان راحت باشد، زیرا همه دستگاه ها پای کار هستند و انشاالله از نعمت خدادادی برف بهره لازم را خواهیم برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار