رخشانی‌مهر: مهندسان پیشگامان پیشرفت و سازندگی کشور هستند

تهران (پانا) - معاون وزیر درپیامی به مناسبت پنجم اسفند «روز مهندسی و بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی» با گرامیداشت این روز از مهندسین به عنوان پیشگامان پیشرفت و سازندگی کشور یاد کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
رخشانی‌مهر: مهندسان پیشگامان پیشرفت و سازندگی کشور هستند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر در پیامی به مناسبت پنجم اسفندماه روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی دانشمند شهیرایرانی و روز مهندسی، این روز را به مهندسین کشور و به ویژه همکاران شاغل در سازمان نوسازی مدارس کشور تبریک گفت.

متن پیام در زیر آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

روز پنجم اسفندماه، زادروز دانشمند و مهندس برجسته ایرانی، «خواجه نصیر‌الدین طوسی» به‌نام «روز ملی مهندسی » نام‌گذاری شده است. این تقارن نیکو بیانگر الگو قرار دادن دانشمندی است که علم و حکمت و معرفت را توامان داشت و برای پیشرفت و اعتلای جامعه تلاشی وافر را به کار بست.

مهندسان به عنوان سرمایه های ارزشمند و متخصص کشور، قادرند با بهره مندی از دانش وتحلیل خود کشور را در مسیر توسعه همه جانبه یاری نمایند و امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و حمایت مقام معظم رهبری از حرکت علمی جوانان کشور شایستگی و توانمندی مهندسان ایرانی، در جهان بر کسی پوشیده نیست.

سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور مفتخر است با برخورداری از مهندسین متخصص و متعهد، منشاء دستاوردهای درخشان و چشمگیری در طراحی، نوسازی، بازسازی، مقاوم سازی و ارتقای کیفیت ساخت وتوسعه فضاهای آموزشی بوده و نقش موثری در عمران وسازندگی کشور ایفا نماید.

روز پنجم اسفند، روز تجلیل از پیشگامان پیشرفت و سازندگی کشور است. فرصت را مغتنم شمرده، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تلاش گران عرصه مهندسی کشور، این روز پرافتخار را به همه این عزیزان به ویژه مهندسان متعهد و دانشمند سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض نموده، امید است در سالی که مزین به نام «جهش تولید» است؛ به همت و تلاش مهندسان ایران زمین در تمامی عرصه ها، شاهد سربلندی و عزت میهن عزیزمان باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار