«معاون امور رسانه مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی» منصوب شد

تهران (پانا) - طی حکمی از سوی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی، معاون جدید امور رسانه مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش» منصوب شد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
«معاون امور رسانه مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی» منصوب شد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، در حکم فریبرز حمیدی خطاب به حسین صادقی آمده است:

نظر به تجربیات و دانش رسانه‌ای و تسلط گفتمانی جناب‌عالی در زمینه مسائل آموزش و پرورش ایران و تجارب موفق شما در مدیریت رسانه و افکار عمومی و توان درک و تحلیل موقعیت‌های ارتباطی و با عنایت به مراتب تعهد و تخصص، به موجب این حکم به سمت «معاون امور رسانه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی» وزارت آموزش وپرورش منصوب می‌شوید.

در بخشی از این حکم آمده است: ضمن اطلاع رسانی دقیق،جامع، شفاف وهدفمند، شاهد تغییر ادبیات ارتباطی نظام تعلیم و تربیت به عنوان نهادی تاثیرگذار در فرآیند توسعه انسانی بوده و فضایی امن و آزاد برای ترویج گفت‌وگو وتفکر نقادانه و اثر بخش در تمام سطوح از مدرسه تا ادارات فراهم گردد.

در ادامه این حکم رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی با تاکید بر ارتقاء اعتماد عمومی به عنوان سرمایه اجتماعی، تصریح کرده است: ضروریست با شناخت واقع بینانه از شرایط اجتماعی و فرهنگی و به منظور اطلاع رسانی دقیق و هدفمند، امر مخاطب پژوهی و افکار سنجی در اولویت قرار گرفته و از این رهگذر جایگاه روابط عمومی به مشاوری امین و تاثیرگذار در تمام فرآیندهای تصمیم‌گیری در وزارت آموزش وپرورش ارتقاء یابد و اعتماد عمومی به عنوان سرمایه اجتماعی آموزش و پرورش شکل گیرد.

توفیق شما در انجام مسوولیت‌ها و سایر وظایف محوله در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وسیاست‌های نظام جمهوری اسلامی و رعایت اصول قانون مداری واعتدال گرایی دولت تدبیر و امید را از خداوند منان مسالت دارم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار