عناوین روزشمار هفته تربیت اسلامی درآموزش و پرورش ناحیه یک ری اعلام شد

شهرری(پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری از اعلام عناوین روزهای هفته تربیت اسلامی با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های امام ‌راحل(ره) و شهیدان رجایی و باهنر خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
عناوین روزشمار هفته تربیت اسلامی درآموزش و پرورش ناحیه یک ری اعلام شد

رحمت‌الله قاسمی‌پور در تشریح برنامه‌های هفته تربیت اسلامی منطقه به پانا گفت: همه تلاش ما در امور‌تربیتی، این است که جوانانی مسلمان، مؤمن و بیدار تربیت کنیم و این نهال را که به فرمایش مقام معظم‌رهبری(مدظله العالی)، شهیدان رجایى و باهنر در زمین آموزش و پرورش نشاندند، به خوبی حفظ کنیم.

او، ضمن تبریک فرا‌رسیدن ایام هفته تربیت اسلامی به همه تلاشگران این عرصه، برنامه‌های این هفته را چنین تشریح کرد: یادواره شهدای امورتربیتی را با عنایت به نزدیک شدن به ایام هفته بزرگداشت شهدا که از پانزدهم لغایت بیست‌ودوم اسفند‌ماه نامگذاری شده است، برپا می‌کنیم و از فعالان، پیشکسوتان و صاحب‌نظران حوزه امورتربیتی در سطح مدارس تقدیر خواهد شد.

قاسمی افزود: از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای این هفته برگزاری نمایشگاه حضوری و مجازی از فعالیت‌های حوزه امورتربیتی مدارس، نمایش آثار فاخر دانش‌آموزان و همکاران در این‌حوزه و فضاسازی مدارس است؛ همچنین از همکاران امورتربیتی و سایر همکاران آزاده، ایثارگر، جانباز و خانواده معظم شهدا و همچنین مدافعان و یا شهدای سلامت تجلیل به عمل خواهد آمد.

او تصریح کرد: مربیان و معاونین پرورشی نویسنده، شاعر و پژوهشگر به واحد فرهنگی و هنری معرفی می‌شوند و از فعالین جشنواره‌های فرهنگی و هنری و قرآنی ویژه حوزه امور تربیتی تقدیر به عمل خواهد آمد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری بیان کرد: مدارس می‌توانند فعالیت‌ها و ابتکارات خود را در گرامیداشت این هفته، به صورت موردی و بلافاصله پس از انجام و بدون نیاز به تهیه گزارش جامع و پایانی، از طریق شبکه شاد به نشانی Farhangirey1 ارسال کنند.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه خسروی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار