معاون بیمه‌ای تامین اجتماعی در مرکز ۱۴۲۰ به سوالات مردمی پاسخ می‌دهد

تعران (پانا)- معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی ساعت ۹ تا ۱۱ روز سه‌شنبه ۵ اسفند با حضور در مرکز پاسخگویی تلفنی ۱۴۲۰ به سوالات مردمی پاسخ می‌دهد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون بیمه‌ای تامین اجتماعی در مرکز ۱۴۲۰ به سوالات مردمی پاسخ می‌دهد

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مهرداد قریب در این بازه زمانی به تماس‌های مردمی پاسخ داده و نظرات، پیشنهادات و انتقادات تماس‌گیرندگان با مرکز ۱۴۲۰ را خواهد شنید.

مرکز پاسخگویی تلفنی با شماره ۱۴۲۰ سازمان تأمین اجتماعی به منظور پاسخگویی به جامعه تحت پوشش سازمان تأمین اجماعی در حال توسعه و تعداد کاربران و ظرفیت پاسخگویی این مرکز در حال ارتقا است.

به گزارش ایرنا، سامانه ١۴٢٠ پاسخگوی سوالات شهروندان در خصوص اعتبار دفترچه‌های تامین اجتماعی است. خدمات سابقه‌ای دفترچه‌های تأمین اجتماعی، حمایت‌های کوتاه‌مدت، بازرسی و بخشی از خدمات ثبت‌نام کارفرمایان و بیمه‌شدگان هم از طریق این سامانه امکان‌پذیر است.

بر اساس آخرین آمارها، بالغ بر ۱۴ میلیون نفر از جمعیت کشور به عنوان بیمه‌شده اصلی و بیش از چهار میلیون نفر هم به عنوان مستمری‌بگیر بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان از تعهدات بلندمدت وکوتاه‌مدت بیمه‌ای و درمان بهره‌مند می‌شوند.

با احتساب اشخاص تبعی تحت تکفل این گروه‌ها، در مجموع بیش از ۴۴ میلیون نفر از جمعیت کشور عضو خانواده تامین اجتماعی محسوب می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار