مدیرکل کمیته امداد استان زنجان عنوان کرد:

تفکر بسیجی والگوی ایثارگری در جهاد اقتصادی امروز هم باید درجامعه نهادینه شود

زنجان (پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در مراسم تجلیل از خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران ورزمندگان ۸ سال دفاع مقدس شاغل در امداد با اشاره به اینکه دفاع مقدس واژه بسیار نام آشنا وجزء حماسه های عزت آفرین است که مهمترین بخش آن خالقان وبوجود آورندگان این حماسه وفرهنگ عظیم می باشند بر تداوم تفکر بسیجی برای خدمت به خانواده های تحت حمایت تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
تفکر بسیجی والگوی ایثارگری در جهاد اقتصادی امروز هم باید درجامعه نهادینه شود

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد،هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان، درمراسم تجلیل از ایثارگران و رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس شاغل در کمیته امداد گفت: خالقان و بوجود آورندگان فرهنگ حماسه ساز عظیم دفاع مقدس با ولایت مداری ، ایمان واستقامت جدی خود و تسلیم ناپذیری در برابر دشمن، حق خواهی را جزو برنامه های خود قرارداده و حماسه ها آفریدند .

وی به رشادتها، دلیریها و شجاعت های رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد وافزود :دفاع مقدس مکتب انسان ساز است . مکتبی که برگرفته از قیام سرخ امام حسین (ع )، مرام ، مسلک ومنطق حسینی می باشد . و این مکتب را باید به عنوان گنجینه عظیم وماندگار انقلاب اسلامی حفاظت ومورد بهره برداری قراردهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان به ضرورت پاسداشت ارزشها و یاد شهدا اشاره کرد وافزود : «به فرمایش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فراموشی شهدا مشابه فراموشی خداوند است » پس باید تلاش نماییم تا مکتب سفارش وراه شهدا را در خود نهادینه نموده وبا عمل کردار ، رفتار وگفتار خود حامی خون سرخ و پیرو راه سبز آنان باشیم.

صفری به برخی ویژگیهای شاخص سردار دلها، شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود سردار سلیمانی تمام عمر خویش را در دفاع از ایران و ایرانی و اسلام وقف کرد. و۴۰ سال با ایثار ،اخلاص واز خودگذشتگی و عشق به ولایت مانند یک سرباز همراه و ملازم و در رکاب ولایت فقیه زمان بود .

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: همانطورکه در عرصه دفاع از کشور همه اقشار مردم حضور داشتند. اکنون نیز در عرصه جنگ نرم واقتصادی همه باید با تمام توان وقدرت پای کار باشیم وزیر سایه ولی فقیه زمان ، وبابهره گیری از رهنمودهای ایشان الگوی مقاومت وایثار آن دوران را نهادینه ودر عرصه مبارزه با فقر ومحرومیت با جان ودل مجاهدت کنیم.

صفری ادامه داد : همه ما می‌دانیم دلیل پیروزی رزمندگان ما در ۸ دفاع مقدس روحیه ایثار و شهادت وجهاد بود، روحیه‌ای که در شرایط کنونی کشور بیش از هر زمان دیگری به آن نیازمندیم و همه ما باید تلاش کنیم تا با روحیه جهادی وتفکر بسیجی در خدمت محرومان و ولی نعمتان جامعه باشیم . وبا حرکت جهادی وتلاش شبانه روزی ذائقه جامعه هدف از خدمات نظام شیرین تر نماییم.

گفتنی است در این مراسم از خانواده های معظم شهداء، رزمندگان وایثارگران ۸ سال دفاع مقدس شاغل در امداد استان زنجان توسط مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار