نشست هم اندیشی معاونین پرورشی مدارس سما خراسان شمالی در شیروان

شیروان(پانا)- نشست هم اندیشی معاونین پرورشی مدارس سما خراسان شمالی در شیروان با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمود حق بجانب،زهره احمدی مدیر مجتمع سما بجنورد و مسئول هماهنگی مدارس استان خراسان شمالی ، مهدی سرایدار رئیس مرکز فرهنگی و آموزشی سما شیروان ،حجت الاسلام جواد خوش بیان مدیر فرهنگی مجتمع سما، مدیران و مربیان پرورشی سما خراسان شمالی برگزارشد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم اندیشی معاونین پرورشی مدارس سما خراسان شمالی در شیروان

به گزارش پانا ، مهدی سرایدار رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما شیروان در نشست هم اندیشی معاونین پرورشی با اشاره به رسالت ها و جایگاه فعالیت های پرورشی، فرهنگی و تربیتی در تربیت نسل آینده ، تاکید کرد: مربیان تا زمانی با انبیا همردیف هستند که آموزش را از محتوای تزکیه پر کنند، اگر آموزش بدون تزکیه باشد آن وقت شغل معلمی شغل انبیا نیست.

سرایدار خطاب به معاونین پرورشی افزود: امسال شرایط سخت کرونایی و آموزش های غیرحضوری مسئولیت شما را سنگین تر کرد.امیدوار هستیم تعاملات، نشست ها و هم اندیشی ها روز به روز بیشتر شود و از قبل این هم اندیشی ها بتوانیم با یک راه، یک انگیزه و گامی استوارتر قدم برداریم.

محمود حق بجانب دبیر شورای سیاست گذاری سما استان خراسان شمالی هم در این نشست ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت امام جواد(ع) و فرارسیدن ولادت امام علی(ع) و روز پدر ،هشتم اسفند سالروز تشکیل نهاد مقدس امورتربیتی و هفته تربیت اسلامی عنوان کرد:همه می دانیم بعد از خانواده مهمترین رکن تاثیرگذار در تربیت افراد، مدرسه است.

محمود حق بجانب افزود: تربیت کننده باید سه فاکتور داشته باشد:اولین فاکتور مهم، مقبولیت است،تا زمانی مقبولیت بین دانش آموزان و جامعه نداشته باشد هیچ تاثیری بر بقیه نخواهد داشت.بعد از مقبولیت محبوبیت است.عارضی نیست باید پیگیر باشیم و عمل کنیم،سومین فاکتور موفقیت است،موفقیت با مطالعه است.تربیت بدون مطالعه معنا ندارد.

در پایان زهره احمدی مدیر مجتمع سما بجنورد و مسئول هماهنگی مدارس استان خراسان شمالی نیز ضمن تبریک به مناسبت ولادت امام جواد(ع) و امام علی(ع) و همچنین گرامیداشت هشتم اسفند روز امورتربیتی، هدف از برگزاری این نشست را _آشنایی با معاونین پرورشی استان _ تبادل اندیشه و کمک از معاونت استان _برگزاری و برنامه ریزی مسابقات فرهنگی دانست.

در پایان از معاونین پرورشی سما خراسان شمالی به رسم یادبود لوح تقدیر و هدیه اهدا گردید.

سمانه پورغلام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار