در نشست هم‌اندیشی معاونان پرورشی مناطق ۲۱ گانه شهرستانهای استان تهران مطرح شد:

طرح باز مهندسی برنامه‌ها، نشان‌ها و درجات، موجب پویایی سازمان دانش‌آموزی است

شهریار (پانا)- در نشست هم افزایی معاونان پرورشی و تربیت بدنی مناطق ۲۱ گانه شهرستان‌های استان تهران که در سالن هم‌اندیشی اردوگاه شهید محمد منتظری شهریار برگزار شد، رئیس سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بر اهمیت پویایی سازمان دانش‌آموزی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
طرح باز مهندسی برنامه‌ها، نشان‌ها و درجات، موجب پویایی سازمان دانش‌آموزی است

ابوالحسن قلی‌زاده در سخنانی بیان کرد: نمادهای ایرانی و اسلامی و ‌ارزش‌های انقلاب باید در همه جا و در سراسر سازمان دانش‌آموزی ساری و جاری باشد و برنامه‌های سازمان باید متناسب با اسناد بالادستی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب باشد.

او با اشاره به علمی و فرآیندمحوری بودن طرح بازمهندسی برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی، افزود: طرح‌ها و نمادهای جدید با حضور صاحب نظران دانشگاهی، تربیتی و اجتماعی مورد بررسی قرار گرفته است و این برنامه‌ها و نمادها در سی‌ام دی ماه سال جاری توسط وزیر آموزش و پرورش رونمایی شد و به زودی به مناطق ابلاغ خواهد شد و اجرای آن نیز از ابتدای سال آینده آغاز می‌شود.

او گفت: قبل از اجرای رسمی طرح باید این طرح‌ها تشریح و تبیین شود و فرآیند تبیینی هم شروع شده و این جلسه جزئی از این فرآیندها است و سپس مربیان و اعضای متنخب در قالب کمیته فنی نشان و درجات توجیه خواهند شد و پس از آن می‌بایست این طرح برای مربیان و یاور مربیان مناطق تشریح شود.

این مقام مسوول در ادامه در خصوص طرح تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان در قالب هر دانش یک نقش اجتماعی بیان کرد: اگر نتوانیم دانش‌آموزان را به تشکیلات جذب کنیم آنها جذب گروه‌های غیر رسمی و ناهنجار با اهداف دیگر خواهند شد.

قلی زاده اظهار کرد: سازمان دانش‌آموزی استان وقتی قوی است که سازمان‌دانش آموزی منطقه قوی باشد و این زمانی محقق می‌شود که در همه فرآیند‌های آن دانش‌آموزان حضور داشته و موثر باشند. و متناسب با اسناد بالادستی مانند سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب باشند.

خبرنگار: سارا وثاق

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار