رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

ثبت نام ازداوطلبان مدیریت مدارس آغاز شد

تهران (پانا) - رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، در کمیته انتخاب و انتصاب مدیران در استان، از شروع فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام ازداوطلبان مدیریت مدارس آغاز شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، فرامرز تاجیک، رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با تشکر از زحمات همه مدیران در سال تحصیلی جاری که با مشکلات زیست بوم جدید به معنای واقعی شعار آموزش تعطیل نیست را اجرایی کردند از تاریخ شروع فرآیند ثبت نام داوطلبی مدیریت مدارس خبر داد.

او بیان کرد: زمان ثبت نام داوطلبان مدیریت مدارس از 25 بهمن ماه لغایت ۲۷ اسفند ۹۹ به مدت یک ماه است و همکاران علاقمند می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان LTMS پس از مطالعه شرایط ثبت‌نام نسبت به ثبت مشخصات خود اقدام کنند.

رییس کمیته مدیریت عملکرد استان گفت: مناطق آموزش و پرورش در سطح استان موظفند تا نیمه اسفند ۹۹ اطلاعات مدارس نیازمند مدیر را در سامانه مربوطه ثبت کنند و گفت، لازمه انتصاب مدیران شرکت در آزمون و کسب حد نصاب نمره است.

تاجیک تصریح کرد: پس از مرحله شرکت در آزمون مراحل مصاحبه و تأیید واحد حراست نیز لازمه انتصاب در پست مدیریت مدارس بوده و صرفا شرکت در آزمون ملاک انتصاب نیست.

این مقام مسئول افزود: تاکنون بیش از ۳۳ هزار و ۵۰۰ مدرسه در سطح استان مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفته و این فرآیند همچنان ادامه دارد.

رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به رصدکامل فعالیت مدیران عنوان کرد: مستندات فعالیت مدارس در سطح مناطق و در صورت لزوم در سطح استان قابل دسترس بوده و در ارزیابی پایانی همه مدیران مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار