معاون سیاسی،اجتماعی و امنیتی فرماندار اسلامشهر:

ایستگاه‌های کاهش آسیب اجتماعی در شهرستان اسلامشهر راه‌اندازی می‌شود

اسلامشهر (پانا) - معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار اسلامشهر خواستاربازرسی مستمر از واحدهای کشت گلخانه‌ای شهرستان جهت پیشگیری از کشت گیاهان ممنوعه توسط فرماندهی انتظامی شهرستان با تعامل و همکاری جهاد کشاورزی شد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
ایستگاه‌های کاهش آسیب اجتماعی در شهرستان اسلامشهر راه‌اندازی می‌شود

علیرضا جعفری، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار اسلامشهر، در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اظهار کرد: در این ایستگاه‌ها که با استفاده از کانکس در مناطق حاشیه‌ای شهرها ایجاد می‌شود، به معتادان متجاهر خدمات رایگان ارائه خواهد شد.

او در ادامه بر ضرورت تخصیص اعتبار لازم برای ساماندهی معتادان متجاهر توسط شهرداری‌ها در لایحه بودجه سال آینده تأکید کرد و افزود: با توجه به آغاز اجرای طرح ساماندهی متجاهرین شهرستان اسلامشهر در شش ماهه دوم سال‌جاری و مشکلات کمبود اعتبار تخصیصی در سال 99، شهرداری‌ها نسبت به افزایش اعتبار برای سال آینده اقدام کنند تا با کمبود اعتبار مواجه نشویم.

جعفری، خواستار بازرسی مستمر از واحدهای کشت گلخانه‌ای شهرستان جهت پیشگیری از کشت گیاهان ممنوعه توسط فرماندهی انتظامی شهرستان با تعامل و همکاری جهاد کشاورزی شد و ادامه داد: با توجه به فعالیت غیرقانونی دو مرکز ترک اعتیاد، فرماندهی انتظامی شهرستان با همکاری اداره بهزیستی نسبت به پلمب این مراکز اقدام خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار